[GZ] Goed huisje voor mijn Syrische opa. evt. met Mary kooi
Moderator: Sylvia.
[GZ] Goed huisje voor mijn Syrische opa. evt. met Mary kooi
Na lang twijfelen en piekeren ben ik erover uit dat mijn Puck moet verhuizen naar een ander huisje... Ik ga binnenkort voor 2 a 3 maanden naar Amerika.
Puck is een zwarte Syrische langhaar van 2 jaar en 3 maanden. (zoiets.)
Hij is nog heel erg kwiek en rent voor zover ik weet nog bijna iedere nacht op zijn flying saucer.
Puck is alleen niet zo'n hele erge knuffelkont... Ik haal hem er daarom ook niet zo vaak meer uit. Wel is hij heel erg lief en heeft mij nog nooit gebeten.
Meneer komt weg bij Hamstery Stardust Amadeus en ik heb hem in december 2010 gekocht op de EXO knaag.
Meer informatie + een foto kun je vinden in mijn profiel.
Puck is gratis op te halen, maar als je er een mooie Ferplast Mary kooi (grijs) bij wil incl. al zijn toebehoren, mag je hem op komen halen voor €50 euro. (of een goed bod)
Voor meer vragen kunnen jullie mij pb-en. Ik dacht ik probeer het eerst hier voordat ik hem op marktplaats moet zetten. Zoek wel echt een goed tehuis voor hem!
Groetjes Jamie.
Puck is een zwarte Syrische langhaar van 2 jaar en 3 maanden. (zoiets.)
Hij is nog heel erg kwiek en rent voor zover ik weet nog bijna iedere nacht op zijn flying saucer.
Puck is alleen niet zo'n hele erge knuffelkont... Ik haal hem er daarom ook niet zo vaak meer uit. Wel is hij heel erg lief en heeft mij nog nooit gebeten.
Meneer komt weg bij Hamstery Stardust Amadeus en ik heb hem in december 2010 gekocht op de EXO knaag.
Meer informatie + een foto kun je vinden in mijn profiel.
Puck is gratis op te halen, maar als je er een mooie Ferplast Mary kooi (grijs) bij wil incl. al zijn toebehoren, mag je hem op komen halen voor €50 euro. (of een goed bod)
Voor meer vragen kunnen jullie mij pb-en. Ik dacht ik probeer het eerst hier voordat ik hem op marktplaats moet zetten. Zoek wel echt een goed tehuis voor hem!
Groetjes Jamie.
Mooie ferplast Mary kooi te koop! http://forum.dehamster.nl/viewtopic.php?f=6&t=99321
- Clover
- Hamsters: Hamsterloos
- Leeftijd: 40
Re: [GZ] Goed huisje voor mijn Syrische opa. evt. met Mary k
Je hebt pm.
Liefs Irene. Mama van Tessa en Esmée (2013). Baasje van poezebeesten Mies en Moortje en konijnevriendjes Hajo, Suus, Jelle en Indi
Heb niks ontvangen Clover!
Mooie ferplast Mary kooi te koop! http://forum.dehamster.nl/viewtopic.php?f=6&t=99321
- Clover
- Hamsters: Hamsterloos
- Leeftijd: 40
Klopt, typen gaat wat langzaam op een tablet. Als het goed is heb je nu wel pm binnen 
Liefs Irene. Mama van Tessa en Esmée (2013). Baasje van poezebeesten Mies en Moortje en konijnevriendjes Hajo, Suus, Jelle en Indi
Ik twijfel tussen 2 personen.. Irene, en iemand die mij heeft benaderd via PB, Minimi.
Inderdaad woon ik verder weg en heb het ook voorgesteld dat als er niemand anders kwam.
Dichterbij is altijd beter, maar dat ik oudjes herplaats doe ik niet, die doe ik nooit verder. Dit enkel bij hamsters die jonger zijn. Heb hier menig ander 'eigen' die opvangers zijn die ouder zijn.
Dichterbij is altijd beter, maar dat ik oudjes herplaats doe ik niet, die doe ik nooit verder. Dit enkel bij hamsters die jonger zijn. Heb hier menig ander 'eigen' die opvangers zijn die ouder zijn.
Killer, mijn lieve kleine engeltje ✝26.01.2013
Dat vind ik inderdaad ook.
Ik vind het echt heel erg jammer dat mijn Puck weg moet. Erg moeilijk!
Weet inderdaad ook dat hij het bij Irene heel erg goed gaat krijgen. Ik denk dan ook dat we het zo moeten doen. En bij Irene zou ik hem misschien ook nog eens zo nu en dan kunnen zien, of wat van hem horen.
Ik heb dus nog wel een Ferplast Mary kooi in de aanbieding met allerlei toebehoren. Alleen nog niet per direct beschikbaar.
-- 11 jan 2013, 20:09 --
Weet inderdaad ook dat hij het bij Irene heel erg goed gaat krijgen. Ik denk dan ook dat we het zo moeten doen. En bij Irene zou ik hem misschien ook nog eens zo nu en dan kunnen zien, of wat van hem horen.
Ik heb dus nog wel een Ferplast Mary kooi in de aanbieding met allerlei toebehoren. Alleen nog niet per direct beschikbaar.
-- 11 jan 2013, 20:09 --
-
I
- Moderator
- Hamsters: Yoshi, Polly en Sonic
- Leeftijd: 42
Graag ontopic blijven, ik snap dat het offtopic reacties uitlokt, maar ook in een Vraag en Aanbodtopic over een ouder syrtje mag advies per PM. Ik heb de offtopic reacties dus verwijderd.
Niet iedereen kan een held zijn, er moeten ook mensen gered
Definitief besloten dat ik Puckie bij Irene onder ga brengen. Dank jullie wel alvast voor de moeite en het meedenken!