ik heb iejoor gisteren uit zijn bak gehaald omdat ik dacht dat hij dat wel leuk zou vinden maar hij probeerde te ontsnappen ik heb hem terug in zijn bak gezet en toen ik net in zijn bak kwam om hem te aaien beet hij mij in mijn vinger heb ik hem nu pijn gedaan of is hij boos
help aub
bijten
Moderator: Sylvia.
Ik denk dat hij een beetje bang was toen hij eruit mocht en nu is hij waarschijnlijk een beetje van slag. Ze kunnen dan als reaktie je proberen te bijten. Laat je hamster maar 1-2 daagjes met rust, dan gaat het wel weer over. Zorg er ook voor dat als je met je hand in de kooi gaat dat je hamster je goed kan zien. Anders zou hij in een reflex kunnen bijten omdat hij schrikt van die plotselinge beweging. Je kunt hem ook wat lekkers uit de hand geven om zijn vertrouwen weer te winnen.
-
twistey
Dat heb ik ook maar dan met mn bonte goudhamster , is echt niet leuk 1e dag toenk hem had heeft ie me gebeten ook doorgebeten dan he deed wel pijn sindsdien dus nu ongeveer een maand durf ik niet meer hem op te pakken hem te aaien of wat dan ook zelfsm niet met handschoen ben gewoon beetje bang voor hem terwijl het een schat kan zijn maja zo wordtie niej tam die van mij maar ben veels te bang dat ie blijft bijten maja doeggies