Foto van je Aquarium/Terrarium-Topic

Wissel hier ervaringen uit over de woning van je hamster: o.a. kooisoorten en -merken, bodembedekking en inrichting.

Moderator: Sylvia.

mar77
Hamsters: ik ben knagerloos

Re: Foto van je Aquarium/Terrarium-Topic

Bericht door mar77 »

Leuke foto's weer!. De syr in een aqua: brengt mij op idee *ieks* die aqua is net een half jaar met gerbils bewoont haha. Ik heb het ook voor hun gekocht.

De russen aqua ziet er leuk uit!. Hoe breed/diep is die? zoveel je kan plaatsen.

groetjes Marielle
Jaimy.

Bericht door Jaimy. »

Sinned12 schreef:
jojojo schreef:Mooi hoor!!! Mag ik vragen waar je die verdiepingen hebt gehaald?
Dat vraag ik me ook af, of als anderen mensen tips hebben.
Ik wil graag ook gebruik maken van de hoogte van de terra, want klimmen kan hij te weinig bij mij :(
Als je die verdiepingen bedoelt die aan het raam zitten kan je ze halen bij de action. Daar heb ik ze laatst gezien.
Groetjes, Jaimy
Yesse .. Geweldig meisje, ik mis je!
Rust zacht Sammie, Levi, Mo, Hammie, Yesse en Bram !
Zoe Carette
Leeftijd: 27

Bericht door Zoe Carette »

Oh wat mooi allemaal :+:
Groetjes Zoë
Russische dwerghamster: Basje
Campbelli dwerghamsters: Fenna, Gijsje, Olijfje
----------------------------------------
Slaapzacht
Bailey, Mouse, Alice, Nova, Neytiri
mar77
Hamsters: ik ben knagerloos

Bericht door mar77 »

Die verdiepingen zitten met zuignapjes zie ik (na opmerking over de action, was me niet opgevallen). die zijn oa te koop bij blokker/xenos (worden als badkamer artikel verkocht).

@ephiny, hun verkopen glasplaten die je aan de aqua moet vastlijmen.
groetjes Marielle
Ephiny
Hamsters: Pepe, Frits en Ollie

Bericht door Ephiny »

mar77 schreef:
Ja, dat weet ik, maar als je bij speelgoed kijkt, hebben ze er ook van hout. Heb de mijne daar net besteld..
Edit: ik dacht dat het over dat houten plateautje in het midden ging, ipv over die met de zuignappen, vandaar..
jojojo
Leeftijd: 43

Bericht door jojojo »

Bedankt voor jullie antwoorden! Ik ga eens even rondneuzen!
3 katten, 9 konijnen, 3 muizen en 2 gerbils.
Sinned12
Hamsters: Yoka en Yora

Bericht door Sinned12 »

Ephiny schreef:
mar77 schreef:
Ja, dat weet ik, maar als je bij speelgoed kijkt, hebben ze er ook van hout. Heb de mijne daar net besteld..
Edit: ik dacht dat het over dat houten plateautje in het midden ging, ipv over die met de zuignappen, vandaar..
Ik bedoelde niet iets specifiek... alle vormen van verdiepingen/verhogingen zijn welkom. Thnx voor idee`en. Eens rondkijken :D
JetskeD
Hamsters: Olle
Leeftijd: 36

Bericht door JetskeD »

Marieke-Puck schreef:Ziet er heel mooi uit! :D Is dat Hillside huisje met die cactus (waar hij op foto 6 zijn koppie insteekt) niet te klein voor syrtjes? :)
Nee hoor, hij preseteert het zelfs om er helemaal in te kruipen, haha! Ik twijfelde eerst ook voor de aanschaf,maar heb hem toen op locatie bekeken en meneer maakt er goed gebruik van.

-- 27 jan 2013 19:49 --
Ellleeen x schreef:Zeer leuke en natuurlijke inrichting :D Vind de cactussen erg mooi, die ene vooraan, is dat een echte ?
Nee dat is gewoon een polyrin die ik op de terrarium afdeling bij Jumper heb gekocht ;) Een echte cactus lijkt me niet zo verstandig!

-- 27 jan 2013 19:51 --
jojojo schreef:Mooi hoor!!! Mag ik vragen waar je die verdiepingen hebt gehaald?
Van de action, iets tussen €1,- en €1,50. Maar let wel op dat je een pakt met vier zuignappen. Bij een hele hoop ontbraken er één of twee. IDEAAL :D

-- 27 jan 2013 19:54 --
Ephiny schreef:
mar77 schreef:
Die houten 'verdieping maakt onderdeel uit van het huis, hamsterhuis Leif van zooplus
Wel de splinter in andermans oog zien, maar niet de plank voor je eigen kop!
Kristel S

Bericht door Kristel S »

Mooooooie terraria hier, maarheu, hoe maken jullie de loopradjes ed vast? Met zuignappen??? In mijn vroegere kooie zaten die radjes altijd vast aan de tralies, zodat ze niet konden omvallen.
Ellleeen x
Hamsters: Diesel, Luigi ♥
Leeftijd: 31
Contacteer:

Bericht door Ellleeen x »

JetskeD schreef:
Ellleeen x schreef:Zeer leuke en natuurlijke inrichting :D Vind de cactussen erg mooi, die ene vooraan, is dat een echte ?
Nee dat is gewoon een polyrin die ik op de terrarium afdeling bij Jumper heb gekocht ;) Een echte cactus lijkt me niet zo verstandig!
Daarom vroeg ik het. Het lijkt als 2 druppels op een echte, erg tof! :D
Slaapzacht Beau ♥
Slaapzacht lieve Navaro ♥
Jaimz
Hamsters: Freya en Niko

Bericht door Jaimz »

Kristel S schreef:Mooooooie terraria hier, maarheu, hoe maken jullie de loopradjes ed vast? Met zuignappen??? In mijn vroegere kooie zaten die radjes altijd vast aan de tralies, zodat ze niet konden omvallen.

Ze staan op een standaard,die bij het loopradje zit.
aangellaaaa
Hamsters: Billy,Kleintje
Leeftijd: 34

Bericht door aangellaaaa »

ik heb ook een aqua gevonden die ik ga overnemen op exo :D

ik kan echt niet wachten en heb dankzij dit topic weer een aantal leuke ideetjes opgedaan :D

het zal dus nog wel even duren voordat ik hier iets kan plaatsen eerst wachten op mijn bak en spulletjes haha!

groetjes :zwaai:
the greatest accomplishment is not in never failing but in rising again after you fall

Billy
aangellaaaa
Hamsters: Billy,Kleintje
Leeftijd: 34

Bericht door aangellaaaa »

ik ben ook opzoek naar van die nep cactussen.. van die grote ronde.. die ik al een aantal keer hier voorbij heb zien komen dezelfde als Jetske ook heeft.. waar kopen jullie deze dingen?
ik heb al een beetje op internet gezocht maar kon niet echt wat vinden.. iemand misschien een tip?

groetjes en alvast bedankt :zwaai:
the greatest accomplishment is not in never failing but in rising again after you fall

Billy
Minimi
Leeftijd: 37

Bericht door Minimi »

aangellaaaa schreef:ik ben ook opzoek naar van die nep cactussen.. van die grote ronde.. die ik al een aantal keer hier voorbij heb zien komen dezelfde als Jetske ook heeft.. waar kopen jullie deze dingen?
ik heb al een beetje op internet gezocht maar kon niet echt wat vinden.. iemand misschien een tip?

groetjes en alvast bedankt :zwaai:
Op terrarium afdelingen van grote dierspeciaalzaken of gewoon in een reptielen/terrarium speciaalzaak.
Killer, mijn lieve kleine engeltje ✝26.01.2013
droppie

Bericht door droppie »

4yourpet.nl verkoopt ze :)
Plaats reactie