Foto van je Aquarium/Terrarium-Topic
Moderator: Sylvia.
Re: Foto van je Aquarium/Terrarium-Topic
Leuke foto's weer!. De syr in een aqua: brengt mij op idee *ieks* die aqua is net een half jaar met gerbils bewoont haha. Ik heb het ook voor hun gekocht.
De russen aqua ziet er leuk uit!. Hoe breed/diep is die? zoveel je kan plaatsen.
De russen aqua ziet er leuk uit!. Hoe breed/diep is die? zoveel je kan plaatsen.
groetjes Marielle
Als je die verdiepingen bedoelt die aan het raam zitten kan je ze halen bij de action. Daar heb ik ze laatst gezien.Sinned12 schreef:Dat vraag ik me ook af, of als anderen mensen tips hebben.jojojo schreef:Mooi hoor!!! Mag ik vragen waar je die verdiepingen hebt gehaald?
Ik wil graag ook gebruik maken van de hoogte van de terra, want klimmen kan hij te weinig bij mij
Groetjes, Jaimy
Yesse .. Geweldig meisje, ik mis je!
Rust zacht Sammie, Levi, Mo, Hammie, Yesse en Bram !
Yesse .. Geweldig meisje, ik mis je!
Rust zacht Sammie, Levi, Mo, Hammie, Yesse en Bram !
- Zoe Carette
- Leeftijd: 27
Oh wat mooi allemaal 
Groetjes Zoë
Russische dwerghamster: Basje
Campbelli dwerghamsters: Fenna, Gijsje, Olijfje
----------------------------------------
Slaapzacht
Bailey, Mouse, Alice, Nova, Neytiri
Russische dwerghamster: Basje
Campbelli dwerghamsters: Fenna, Gijsje, Olijfje
----------------------------------------
Slaapzacht
Bailey, Mouse, Alice, Nova, Neytiri
Die verdiepingen zitten met zuignapjes zie ik (na opmerking over de action, was me niet opgevallen). die zijn oa te koop bij blokker/xenos (worden als badkamer artikel verkocht).
@ephiny, hun verkopen glasplaten die je aan de aqua moet vastlijmen.
groetjes Marielle
Ja, dat weet ik, maar als je bij speelgoed kijkt, hebben ze er ook van hout. Heb de mijne daar net besteld..mar77 schreef:
Edit: ik dacht dat het over dat houten plateautje in het midden ging, ipv over die met de zuignappen, vandaar..
Bedankt voor jullie antwoorden! Ik ga eens even rondneuzen!
3 katten, 9 konijnen, 3 muizen en 2 gerbils.
Ik bedoelde niet iets specifiek... alle vormen van verdiepingen/verhogingen zijn welkom. Thnx voor idee`en. Eens rondkijkenEphiny schreef:Ja, dat weet ik, maar als je bij speelgoed kijkt, hebben ze er ook van hout. Heb de mijne daar net besteld..mar77 schreef:
Edit: ik dacht dat het over dat houten plateautje in het midden ging, ipv over die met de zuignappen, vandaar..
-
JetskeD
- Hamsters: Olle
- Leeftijd: 36
Nee hoor, hij preseteert het zelfs om er helemaal in te kruipen, haha! Ik twijfelde eerst ook voor de aanschaf,maar heb hem toen op locatie bekeken en meneer maakt er goed gebruik van.Marieke-Puck schreef:Ziet er heel mooi uit!Is dat Hillside huisje met die cactus (waar hij op foto 6 zijn koppie insteekt) niet te klein voor syrtjes?
-- 27 jan 2013 19:49 --
Nee dat is gewoon een polyrin die ik op de terrarium afdeling bij Jumper heb gekochtEllleeen x schreef:Zeer leuke en natuurlijke inrichtingVind de cactussen erg mooi, die ene vooraan, is dat een echte ?
-- 27 jan 2013 19:51 --
Van de action, iets tussen €1,- en €1,50. Maar let wel op dat je een pakt met vier zuignappen. Bij een hele hoop ontbraken er één of twee. IDEAALjojojo schreef:Mooi hoor!!! Mag ik vragen waar je die verdiepingen hebt gehaald?
-- 27 jan 2013 19:54 --
Die houten 'verdieping maakt onderdeel uit van het huis, hamsterhuis Leif van zooplusEphiny schreef:Ja, dat weet ik, maar als je bij speelgoed kijkt, hebben ze er ook van hout. Heb de mijne daar net besteld..mar77 schreef:
Wel de splinter in andermans oog zien, maar niet de plank voor je eigen kop!
Mooooooie terraria hier, maarheu, hoe maken jullie de loopradjes ed vast? Met zuignappen??? In mijn vroegere kooie zaten die radjes altijd vast aan de tralies, zodat ze niet konden omvallen.
- Ellleeen x
- Hamsters: Diesel, Luigi ♥
- Leeftijd: 31
- Contacteer:
Daarom vroeg ik het. Het lijkt als 2 druppels op een echte, erg tof!JetskeD schreef:Nee dat is gewoon een polyrin die ik op de terrarium afdeling bij Jumper heb gekochtEllleeen x schreef:Zeer leuke en natuurlijke inrichtingVind de cactussen erg mooi, die ene vooraan, is dat een echte ?
Een echte cactus lijkt me niet zo verstandig!
Slaapzacht Beau ♥
Slaapzacht lieve Navaro ♥
Slaapzacht lieve Navaro ♥
Kristel S schreef:Mooooooie terraria hier, maarheu, hoe maken jullie de loopradjes ed vast? Met zuignappen??? In mijn vroegere kooie zaten die radjes altijd vast aan de tralies, zodat ze niet konden omvallen.
Ze staan op een standaard,die bij het loopradje zit.
- aangellaaaa
- Hamsters: Billy,Kleintje
- Leeftijd: 34
ik heb ook een aqua gevonden die ik ga overnemen op exo 
ik kan echt niet wachten en heb dankzij dit topic weer een aantal leuke ideetjes opgedaan
het zal dus nog wel even duren voordat ik hier iets kan plaatsen eerst wachten op mijn bak en spulletjes haha!
groetjes
ik kan echt niet wachten en heb dankzij dit topic weer een aantal leuke ideetjes opgedaan
het zal dus nog wel even duren voordat ik hier iets kan plaatsen eerst wachten op mijn bak en spulletjes haha!
groetjes
the greatest accomplishment is not in never failing but in rising again after you fall
Billy
Billy
- aangellaaaa
- Hamsters: Billy,Kleintje
- Leeftijd: 34
ik ben ook opzoek naar van die nep cactussen.. van die grote ronde.. die ik al een aantal keer hier voorbij heb zien komen dezelfde als Jetske ook heeft.. waar kopen jullie deze dingen?
ik heb al een beetje op internet gezocht maar kon niet echt wat vinden.. iemand misschien een tip?
groetjes en alvast bedankt
ik heb al een beetje op internet gezocht maar kon niet echt wat vinden.. iemand misschien een tip?
the greatest accomplishment is not in never failing but in rising again after you fall
Billy
Billy
Op terrarium afdelingen van grote dierspeciaalzaken of gewoon in een reptielen/terrarium speciaalzaak.aangellaaaa schreef:ik ben ook opzoek naar van die nep cactussen.. van die grote ronde.. die ik al een aantal keer hier voorbij heb zien komen dezelfde als Jetske ook heeft.. waar kopen jullie deze dingen?
Killer, mijn lieve kleine engeltje ✝26.01.2013
4yourpet.nl verkoopt ze