Ongelooflijk dat ik nu pas een topic open, terwijl ik weet dat iedereen hier ontzettend enthousiast zal worden zodra ze de foto's zien.
Ouders
De moeder is Snoezeltjes Diva. Diva is dove gevlekt (aappMomoSasa). Ik ben helemaal dol op haar, niet alleen door haar ontzettend leuke vlekken, maar ook door haar lekker eigenwijze karaktertje. Ik zou niet weten hoe ik onze Diva moet beschrijven. Soms kan ze lekker knuffelen, maar soms is ze super druk en wil ze alleen maar lekker rennen. Bovenal is ze een echte diva en doet ze waar ze zelf zin in heeft.

De vader is Snoezeltjes Gael. Gael is wildkleur (AaDdP_Sasa). Hij is gewoon een ontzettend mooie man. Hij heeft zo'n leuk koppie. Het is echt een trots heertje die zichzelf graag laat zien aan zijn dame. Wat dat betreft passen deze twee ook prima bij elkaar. Al moet hij wel het onderspit delven. Als zijn vrouwtje geen zin in hem heeft, moet hij ook echt ergens anders slapen hoor.

Jongen
Diva is bevallen op 20 januari van 7 kleintjes.
Kleuren
Ik verwacht wildkleur en zwart. 50% gevlekt en 25% satijn. Kans op argente en dove.
Reserveringen
Je kunt reserveren voor 1 hamstertje, een koppeltje van 2 of een groepje van 3. De hoeveelheid die je samen kunt/wilt houden moet een weloverwogen beslissing zijn.
Klik hier voor de reserveringslijst.
Foto's
Deze foto's zijn van 6 februari, toen ze 17 dagen oud waren.
Zwart gevlekt vrouw 1 - 18 gram

Zwart gevlekt vrouw 2 - 20 gram

Wildkleur satijn vrouw - 19 gram

Zwart gevlekt vrouw 3 - 19 gram

Zwart vrouw - 18 gram

Alle vrouwtjes:

Zwart gevlekt man - 18 gram

Wildkleur gevlekt satijn man - 19 gram

Alle mannetjes:

Het hele gezin: