Je kan een terrariumbak kopen, maar die zijn best wel prijzig. Je kan ook gewoon met een houten trapje een hoek afzetten in de kooi en daarin het zand doen. Dat heb ik ook gedaan en het bevalt super goed ! Mijn rusje kan er wel zes keer in en heeft dan nog ruimte over. Ik heb in een hoekje een mooie steen gelegd en er een namaak-cactus in gezet, zo lijkt eht net een stukje woestijn in de kooi. Mijn rus vindt het geweldig ! Hij had eerst een gewoon bakje, wat redelijk groot was, maar ik merk dat hij hier veel meer plezier aan beleefd en er ook graag doorheen loopt en wat graaft, dat deed hij eerst niet.
Dat heb ik gezien Anja:) inderdaad heel erg leuk!
Ik heb met DAS-klei zelf een ruim bakje gemaakt voor mijn syrtje, en mijn rusje heeft een soort soepkom haha
@anja schreef:Je kan een terrariumbak kopen, maar die zijn best wel prijzig. Je kan ook gewoon met een houten trapje een hoek afzetten in de kooi en daarin het zand doen. Dat heb ik ook gedaan en het bevalt super goed ! Mijn rusje kan er wel zes keer in en heeft dan nog ruimte over. Ik heb in een hoekje een mooie steen gelegd en er een namaak-cactus in gezet, zo lijkt eht net een stukje woestijn in de kooi. Mijn rus vindt het geweldig ! Hij had eerst een gewoon bakje, wat redelijk groot was, maar ik merk dat hij hier veel meer plezier aan beleefd en er ook graag doorheen loopt en wat graaft, dat deed hij eerst niet.
Die cactus is geweldig!
Ik zag em voorbij komen in de "foto van je kooi" topic. Waar heb je die vandaan?
Van de terrarium-afdeling in een dierenwinkel. Volgens mij kun je die overal wel kopen. Ze hebben wel meer leuke dingen op het terrariumgedeelte haha. Het is alleen wel erg duur... anders had ik nog wel meer gekocht
ik vind die afscheidingen met houten trapjes inderdaad erg mooi! misschien dat ik dit zelf ook eens ga doen
ik vind sowieso altijd erg mooi als mensen een natuurlijke kooi hebben met alles van hout...
ik ben nooit zo heel creatief en weet vaak niet echt wat ik wil haha, maar ik ga maar eens kijken of ik ook genoeg houten spullen kan vinden..
the greatest accomplishment is not in never failing but in rising again after you fall
Ik had glazen potten als zandbak voor de robbies dat is nu nog maar bij één robbie.Bij de andere staan nu de onderkantjes van ferplast hamsterhuisjes,die vierkante.