mijn moeder had een collega op het werk waarvan haar dochter een hamstertje had. omdat het meisje niet genoeg aandacht gaf aan het diertje moest het weg. Ze zou als ze niet snel weg was slangen voer of iets dergelijks worden. Mijn moeder stelde voor om haar hier te nemen. Maar daar had ik eigenlijk niet zo'n zin in. Omdat ik in korte tijd 2 diertjes verloren ben en ik het te snel vond voor een nieuw meisje. Maar ik liet haar natuurlijk ook geen slangen voer worden! En heb toch besloten om een kooi klaar te maken om haar hier te mogen ontvangen. Ze zat in zo'n kleine ferplast Combi, heel krap dus. Haar leeftijd is niet bekend maar ik gok haar nog aardig jong. Ik denk dat ze nu ongeveer 6\7 weken is. ik prik nog geen datum voor haar verjaardag, hoe oud denken jullie dat ze is?
Ze zeiden dat ze erg terroritaal was, en dat ze snel naar je vingers hapte. Maar eenmaal hier was er helemaal niks aan ze hand.. Wat was ze een mooi meisje. Ze is lekker stevig en ik hoop dat ze lekker doorgroeit. Haar naam eerst was hobbelpaard. Vraag me serieus niet hoe ze daar op gekomen zijn?! Ze werd hobbel genoemt en ik moest best lachen om de naam.
Mag ik dit mooie meisje aan jullie voorstellen, Jill!

wazig.