gaat het nu om het trillen van het looprad of om nieuwe bodembedekking?
want anders zou je het looprad ook nog op kunnen hangen als je het niet op een miniplateau wilt zetten.
melson schreef:gaat het nu om het trillen van het looprad of om nieuwe bodembedekking?
want anders zou je het looprad ook nog op kunnen hangen als je het niet op een miniplateau wilt zetten.
ik heb een wodent wheel. Die kun je niet ophangen. En het gaat over het trillen van het rad op de nieuwe bodem bedekking namelijk de corbo. Die wil ik dus vervangen hebben voor een ander hypoallergeen bodemdeksel aangezien ik niet tegen alles kan. Daarnaast wil ik dat de bodemdekking niet grind achting is zoals de corbo omdat het wiel er dan opnieuw in gaat zakken. Ik heb dus nogal wat noten op mijn zang
Omdat ik toch al prijzig uit ben voor de corbo kan ik dat net zo makkelijk vervangen voor wat anders. Een nieuw wiel aanschaffen is dubbel duur. Nieuw wiel + corbo = duur, nieuwe bodemdekking + geen nieuw wiel= minder duur
een wodent wheel kun je ophangen. als het niet door de tralies past dan gewoon met kavelbinder. ik had het hier ook een tijde aan gaas hangen. als je dan nog "nager floor" tussen doet , hoor je helemaal niks meer
Een silent spinner kun je aan de tralies hangen maar een wodent wheel niet. Zou niet weten hoe. Zit aan een standaard vast. Weet hoe je die hele standaard door de tralies wilt rammen maar goed doet er verder niet toe ik heb radjes gehad die aan de tralie hingen daar werd ik helemaal niet vrolijk van. Geherrie
Maar even terug ontopic. De thumblefresh is bij pets place te krijgen en die zit hier in de buurt. Ik ga eens beginnen met een kleine verpakking om te kijken hoe dat uitpakt.
Nou. Omdat ik de nieuwe bodemdekking pas na de Pasen in huis kon halen, heb ik een periode met een irritant wieltje moeten uitzingen. Grappig is dan hoe je word aangewezen op je eigen oplossend denkvermogen. Wat ik gedaan heb is een laag keukenpapier onder het radje maar over de corbo heen gelegd. Wat blijkt? Dat lost het probleem ook op. Dus voor iedereen die daar in de toekomst nog ruzie mee heeft, het is zo simpel, maar werkt echt! Mocht het toch weer problemen leveren stap ik over op waarschijnlijk de thumblefresh. MAar voorlopig kijkt dit te werken. Bedankt voor jullie hulp in meedenken naar oplossingen. Nu heb ik er tenminste nog achter de hand
Limbolandertje schreef:Nou. Omdat ik de nieuwe bodemdekking pas na de Pasen in huis kon halen, heb ik een periode met een irritant wieltje moeten uitzingen. Grappig is dan hoe je word aangewezen op je eigen oplossend denkvermogen. Wat ik gedaan heb is een laag keukenpapier onder het radje maar over de corbo heen gelegd. Wat blijkt? Dat lost het probleem ook op. Dus voor iedereen die daar in de toekomst nog ruzie mee heeft, het is zo simpel, maar werkt echt! Mocht het toch weer problemen leveren stap ik over op waarschijnlijk de thumblefresh. MAar voorlopig kijkt dit te werken. Bedankt voor jullie hulp in meedenken naar oplossingen. Nu heb ik er tenminste nog achter de hand
Als ik dat voor heb, kleef ik altijd een kartonnetje onderaan de standaard, dat het daarop steunt. Werkt ook heel goed
ik gebruik hennepvezel. Is te krijgen in 12l. en 48l. pakken. de 12l. is een smal rechthoekige verpakking. Het is iets stoffig maar dat valt reuze mee. Ik ben astmatisch en kan er prima tegen.
Ik heb toch ook Cotton Comfort gekocht, bij ons in de dierenwinkel is dat het beste. Heb er toch wat zaagsel bij gedaan, dit is mijn nieuwe kooi: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-UDCAP6EN.jpg Zelf vind ik het toch best fijn spul
Jou zal ik nooit vergeten meisje, je was speciaal. Het is goed zo, droom en slaap maar lekker verder x