De kast is van de buiten kant wit gelakt. De binnenkant is niet gelakt (ik gebruikte van die plak strips tegen het plas). De kast is behoorlijk groot. De hokken hebben een maat van 90 breed, 50 diep en 40 in hoogte. De hele kast is 1.60 hoog. De kast is zeer geschikt voor syren en de deurtjes zijn van kuikengaas. Er zitten in totaal 4 hokken in en die hebben allemaal een eigen deurtje. Het deurtje kan je er helemaal uithalen en sluit met een ijzeren schuif. Aan de binnenkant van het deurtje zit een laag plexiglas zodat de bodembedekking in de kooi blijft. Het hout is diervriendelijk.
ik heb alleen het bovenste en 2de hok in gebruik gehad. En het onderste hok gebruikte ik al opberg ruimte.
We hebben de kast toen hij hier kwam door moeten zagen. Omdat hij te groot was en niet door de trap opening paste. Bij verkoop zal hij ook weer op de zelfde plek doormidden gezaagt moeten worden. Als hij doormidden gezaagt is heb je 2 delen van 80 cm hoog.
op de foto's is de kast nog niet leeg gehaalt. Ook de plak laag zit er nog in.

bovenste hok met deur

bovenste hok zonder deur

knaagschade aan de plankjes die de deuren tegen houden.

knaaschade aan de boven kant van het deurtje (binnenkant).
ook is er een klein stukje gaas weg bij het drinkflesje. Doordat ik perongeluk heel hard aan het flesje trok.

Binnenkant van het deurtje (groente plakstrip word weggehaalt)

het stuk waar hij doormidden is gezaagt.

kast in het geheel. aan de rechterkant staan de andere 3 deurtjes.
We hebben de kast zelf laten maken en dat was erg duur. We hebben niet echt een prijs waar we op richten. Bieden zou ik zeggen.
Mijn moeder beslist te prijs. Voor meer informatie\foto's moet je even vragen
Alleen ophalen.