DIt allemaal heb ik destijd gekocht voor mijn Duna Fun kooi, echter ben ik overgestapt naar een andere kooi en is het allemaal overbodig geworden.

Conditie 1 = Zo goed als nieuw
Conditie 2 = Lichte knaagsporen
Conditie 3 = Monstertje heeft der tandjes goed gebruikt

Foto's heb ik van internet (google, dit forum, internetwinkels etc), dit om een idee te geven waar het precies om gaat. Mocht ik iemand zijn foto hebben gebruikt, dank!

Ferplast Lab incl. 3 oranje koppelringen euro 7.00
Conditie: 1
Ferplast buis kort + 1 koppelring oranje euro 1.50 (2x beschikbaar)
Ferplast buis lang + 1 koppelring oranje euro 2.00 (6x beschikbaar)
Ferplast buis bocht + 1 koppelring oranje euro 1.50 (6x beschikbaar)
Conditie: 1 t/m 3, in sommige koppelringen heeft Monstertje geknaagd, dit zijn er een stuk of 4)
Ferplast koppelringen los extra verkrijgbaar euro 0.50 (1x oranje en 5x blauw beschikbaar)
Ferplast afsluitdop + oranje koppelring euro 1.00 (4x beschikbaar)

Ferplast Connector + 1 oranje koppelring euro 1.50 (1x beschikbaar)

Ferplast Hamsterhuis Nora euro 1.50

Ferplast voederbak euro 1.50

Hoektoilet Nora euro 1.50

Ferplast Duna fun verdieping + ladder euro 4.00 (1x met lange ladder en 1x met korte ladder beschikbaar)
Verzendingskosten zijn voor de koper. Ophalen in Rotterdam is ook mogelijk. In verband met de omvang van de voorwerpen zal het al snel op 6.95 euro pakketverzending uitkomen. In bulk aanschaffen lijkt me dan ook het meeste verstandig.
Alle buizen, koppelringen, afsluitdoppen, de connecter en het lab bij elkaar is euro 39.50. Alles bij elkaar mag het weg voor euro 35 euro, dan krijg je het voedingsbakje, het huisje en het toilet er gratis bij.

Zoals julie kunnen zien had ik een hoop plannen, hopelijk kan ik iemand anders er blij mee maken.

-- 29 jul 2013 19:34 --
Pakketjes samenstellen en er een leuk prijsje voor verzinnen is ook mogelijk.