Vind het fijn om te horen dat ze al wat beginnen te settelen

.. Mijn omatje, omgedoopt tot Caya, doet het ook erg goed! Gister heb ik een tijdje voor het hok gezeten en zag haar telkens overal in, op en onder. Ze vind het heerlijk om nu te kunnen graven, huisjes slopen en ook heb ik haar een paar keer in het rad gezien. Vanochtend zag ik dat de voerbak al redelijk leeg was (ze krijgt zo wat nieuw), maar van de brinta was weinig gegeten. Wel was het zandbakje leeg, dus die viel in de smaak, haha

Net heeft ze een pinda en een rozijn gehad en nu ligt ze weer voldaan te slapen. Ook had ik net even 3 foto'tjes van haar gemaakt. Ze is héél nieuwsgierig als je tegen haar praat en dan komt ze ook echt op je af, maar eenmaal op de hand is het eng (trilt ze een beetje doordat ze niet weet waar handen vandaan komen). Ook proeft ze dan een beetje wat het nou is, maar al met al doet ze het goed

Zelf ben ik erg blij dat ik voor dit dametje heb gekozen, zodat ze nog een fijne laatste dag heeft. Gelukkig begrijpen mijn vriend en moeder het ook, ookal was het niet helemaal het plan om er een vaste bewoonster bij te krijgen, haha

Ze is dan ook wel erg aandoenlijk.. Wat ik wel nog aan anderen mee wil geven: let alsjeblieft op hoeveel de diertjes krabben. Caya krabt heel veel en heeft ook een wondje achter de oren. Ik zie niks aan haar en de vacht staat netjes, maar denk toch dat het een soort mijt is (geen bloedmijt). Vandaag heb ik dus alvast wat voor mijten gehaald en dat ga ik morgen geven (incl. het hok verschonen). Hopelijk dat ze dan wat minder gaat krabben

Gelukkig staat ze ver bij de andere beestjes vandaan!
Hierbij de fototjes, schrik niet van de oogjes

Kijken wat vrouwtje doet en wat ze allemaal zegt:
Heel stoer op de hand: