Hamstery Grigio Mara stopt!
Moderator: Sylvia.
-
CrazyCatLady
Hamstery Grigio Mara stopt!
Lieve, lieve allemaal....
Voor velen zal dit onverwacht komen, voor anderen misschien niet. Na maanden wikken en wegen, nachten niet kunnen slapen en hartverscheurende afwegingen ben ik tot het besluit gekomen dat ik niet verder ga met het fokken van hamsters.
Na ruim acht jaar met mijn volledige ziel en zaligheid deze geweldige passie te hebben mogen beleven, valt voor Hamstery Grigio Mara deze maand het doek.
Wanneer verdriet en zorgen telkens meer de vreugde en het genieten overnemen, is het tijd om keuzes te maken. Keuzes die hartverscheurend zijn, maar keuzes waar ik achter sta. Keuzes die me rust geven.
Al mijn huidige hamsters zullen hier blijven wonen tot ze op natuurlijke manier de wereld zullen verlaten. Ik hoop nog ruim twee jaar met volle liefde van ze te kunnen genieten en te kunnen houden.
Ik wil iedereen bedanken voor alle hulp, alle steun en geloof in mij. Mijn fokvriendinnetjes die me altijd geholpen hebben, mijn moeder die altijd als tweede verzorgster klaar stond voor alle beestjes en alle baasjes die ervoor gekozen hebben hun hamster bij mij te halen. Zonder hen zal ik nooit geworden zijn wat er geworden is van deze Hamstery.
Ik zal me gaan richten op de toekomst, met hopelijk een studie geneeskunde in het vooruitzicht en misschien wel het gaan verhuizen naar een studentenkamer van mijzelf. Natuurlijk zal ik voor mijn hamsters blijven zorgen zoals ik dat altijd heb gedaan.
Wie weet wat de toekomst brengt, of ik over jaren weer een doorstart zal maken, of dat dit me voor altijd goed zal bevallen.
Met veel liefs, glimlach en een traan,
Mila
Voor velen zal dit onverwacht komen, voor anderen misschien niet. Na maanden wikken en wegen, nachten niet kunnen slapen en hartverscheurende afwegingen ben ik tot het besluit gekomen dat ik niet verder ga met het fokken van hamsters.
Na ruim acht jaar met mijn volledige ziel en zaligheid deze geweldige passie te hebben mogen beleven, valt voor Hamstery Grigio Mara deze maand het doek.
Wanneer verdriet en zorgen telkens meer de vreugde en het genieten overnemen, is het tijd om keuzes te maken. Keuzes die hartverscheurend zijn, maar keuzes waar ik achter sta. Keuzes die me rust geven.
Al mijn huidige hamsters zullen hier blijven wonen tot ze op natuurlijke manier de wereld zullen verlaten. Ik hoop nog ruim twee jaar met volle liefde van ze te kunnen genieten en te kunnen houden.
Ik wil iedereen bedanken voor alle hulp, alle steun en geloof in mij. Mijn fokvriendinnetjes die me altijd geholpen hebben, mijn moeder die altijd als tweede verzorgster klaar stond voor alle beestjes en alle baasjes die ervoor gekozen hebben hun hamster bij mij te halen. Zonder hen zal ik nooit geworden zijn wat er geworden is van deze Hamstery.
Ik zal me gaan richten op de toekomst, met hopelijk een studie geneeskunde in het vooruitzicht en misschien wel het gaan verhuizen naar een studentenkamer van mijzelf. Natuurlijk zal ik voor mijn hamsters blijven zorgen zoals ik dat altijd heb gedaan.
Wie weet wat de toekomst brengt, of ik over jaren weer een doorstart zal maken, of dat dit me voor altijd goed zal bevallen.
Met veel liefs, glimlach en een traan,
Mila
-
annieaardbei
- Leeftijd: 36
- Contacteer:
Re: Hamstery Grigio Mara stopt!
Heftige beslissing Mila maar als verdriet en zorgen steeds meer de overhand nemen is het voor nu misschien het beste om te doen.
Ik hoop dat je nog lang mag genieten van je hamsters en dat je niet alleen mooie vooruitzichten hebt voor de toekomst maar dat deze ook uit mogen komen!
Ik hoop dat je nog lang mag genieten van je hamsters en dat je niet alleen mooie vooruitzichten hebt voor de toekomst maar dat deze ook uit mogen komen!
Hamstery Merci
xx Anouk en de parkietjes, nijntjes Tess en Beer, poezel Trix en paard Rakesh
Rust Zacht mijn schatjes..
xx Anouk en de parkietjes, nijntjes Tess en Beer, poezel Trix en paard Rakesh
Rust Zacht mijn schatjes..
- Nona
- Hamsters: 2 syrtjes & 1 rusje
- Leeftijd: 34
Lieve Mila, ik weet dat je hier meermaals over hebt gedacht, ik heb gezien hoeveel verdriet je hebt gehad om alle pech op fokgebied en ik begrijp je keuze dan ook helemaal. Ik vind het heel heel erg jammer dat je stopt, want ik vind je een hele goede fokker maar ik snap het en ik gun je alle geluk met de lieverds die nog bij je wonen! En natuurlijk houden we gewoon contact! Ik ben weliswaar door het fokken ooit met je in aanraking gekomen, maar ook daarbuiten ben ik heel blij dat ik je heb leren kennen
Heel veel sterkte met de beslissing, ik weet dat het heel moeilijk moet zijn geweest. *hele dikke knuffel*
Wat moet dit een moeilijke beslissing zijn geweest! Het is ontzettend jammer dat de hamsterwereld een goede fokker verliest (voor nu), maar je hebt ook zo ontzettend veel pech gehad.. Dikke knuf!
Alles op een Rijtje.
De Syrische hamster : Senri.
Het vlinderhondje : Robin en de dikstaartgerbil : Kip.
De Syrische hamster : Senri.
Het vlinderhondje : Robin en de dikstaartgerbil : Kip.
- Rossigmormel
- Leeftijd: 38
Wat een moeilijke beslissing en wat ontzettend jammer Mila! Maar wie weet wat de toekomst nog brengt.
Heel veel sterkte met deze beslissing! Ik vind het erg moedig van je dat je deze stap hebt durven nemen!
Laatst gewijzigd door Rossigmormel op 22 sep 2013, 14:13, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik zei het al Mila.. veel sterkte en je heb écht niet zoveel ellende verdient. Je bent geweldig! <3 knuffel!
https://www.facebook.com/pages/Hamstery ... 6615353050
Liefs van Mirjam, de 4 gekko's en van miljoenpoten, kevers en vissen.
Liefs van Mirjam, de 4 gekko's en van miljoenpoten, kevers en vissen.
Een moeilijke beslissing. Maar op Facebook zei ik ook al het zal voor jou de juiste zijn op dit moment!
Voor de hamsterliefhebbers zeker een verlies, maar als deze keuze je rust brengt, dan is het de juiste. Maar het lijkt me evengoed een moeilijke beslissing om te moeten nemen. Succes voor de toekomst!
groetjes Femke
Dance like nobody's watching; love like you've never been hurt. Sing like nobody's listening; live like it's heaven on earth.
Dance like nobody's watching; love like you've never been hurt. Sing like nobody's listening; live like it's heaven on earth.
Een heftige en moeilijke beslissing Mila, maar wel heel begrijpelijk. De hoeveelheid pech die jij het laatste jaar/jaren hebt gehad met de nestjes is echt onvoorstelbaar en heel oneerlijk. Kan heel goed begrijpen dat het verdriet het dan overneemt van de vreugde. Het is alleen jammer voor de hamsterwereld dat ze zo'n goede fokker verliest (voor nu en misschien altijd). Heel veel sterkte met deze beslissing en bedankt voor de mooie nestjes (en daarmee indirect Goomba) 
- Zoe Carette
- Leeftijd: 28
Wat heftig, maar zoals hierboven al is gezegd is het de juiste beslissing voor jezelf.
Knuffel
Knuffel
Groetjes Zoë
Russische dwerghamster: Basje
Campbelli dwerghamsters: Fenna, Gijsje, Olijfje
----------------------------------------
Slaapzacht
Bailey, Mouse, Alice, Nova, Neytiri
Russische dwerghamster: Basje
Campbelli dwerghamsters: Fenna, Gijsje, Olijfje
----------------------------------------
Slaapzacht
Bailey, Mouse, Alice, Nova, Neytiri
Jammer dat je stopt, maar het is jouw keus. Veel sterkte met alles!
Remy
In memoriam
♥ Mort ♥
♥ Napoleon ♥
♥ Phoebe ♥
♥ Penelope ♥
♥ Sir Camelot ♥
♥ Dory ♥
♥ Linus ♥
In memoriam
♥ Mort ♥
♥ Napoleon ♥
♥ Phoebe ♥
♥ Penelope ♥
♥ Sir Camelot ♥
♥ Dory ♥
♥ Linus ♥
- Gioia hamsters
Lieve Mila,
We kennen je pas kort en na ons bezoek bij je thuis, wat overigens geweldig was,
zagen we je hartstocht en passie voor de hammies.
Voor ons was het duidelijk, wij wilden heel graag een Mila-hamster
Helaas heeft dit niet zo mogen zijn, Aileen haar nestje verliep heel erg stroef
Aileen is wel een toppertje
Respect voor de verschrikkelijk moeilijke beslissing die je hebt genomen!
Heel veel sterkte.
Liefs,
Ingrid en Jay-Jay
xxx
We kennen je pas kort en na ons bezoek bij je thuis, wat overigens geweldig was,
zagen we je hartstocht en passie voor de hammies.
Voor ons was het duidelijk, wij wilden heel graag een Mila-hamster
Helaas heeft dit niet zo mogen zijn, Aileen haar nestje verliep heel erg stroef
Aileen is wel een toppertje
Respect voor de verschrikkelijk moeilijke beslissing die je hebt genomen!
Heel veel sterkte.
Liefs,
Ingrid en Jay-Jay
xxx
-
.:Frances:.
- Hamsters: George en Jefferson
- Leeftijd: 29
Heel erg jammer Mila..!
Maar wel heel begrijpelijk. Hopelijk kun je nog een aantal jaar zonder ellende genieten van de hamsters die je nu hebt. En wie weet kun je het ooit weer eens oppakken..
Groetjes Frances
Bellies George Washington en Thomas Jefferson
Ratjes Bruce en Chuck
Kat Lotje
En egeltje Cactus
Bellies George Washington en Thomas Jefferson
Ratjes Bruce en Chuck
Kat Lotje
En egeltje Cactus
- Hamstery Candy
- Leeftijd: 38
Lieve Mila..
Mijn eerste fokdame was een Grigio Mara..
In mijn aankomende nestje zal de papa een Grigio Mara zijn!
Hamsters zoals jij ze fokt zijn lief en ontzettend mooi...
Daarom zal Grigio Mara altijd in mijn lijnen blijven voortbestaan!
Je hebt een dappere keuze gemaakt die niet makkelijk is, respect.
Dikke knuffel
Mijn eerste fokdame was een Grigio Mara..
In mijn aankomende nestje zal de papa een Grigio Mara zijn!
Hamsters zoals jij ze fokt zijn lief en ontzettend mooi...
Daarom zal Grigio Mara altijd in mijn lijnen blijven voortbestaan!
Je hebt een dappere keuze gemaakt die niet makkelijk is, respect.
Dikke knuffel
Groetjes,
Chantal & de hamsters
Chantal & de hamsters
- Eeyore
- Hamsters: 6
- Leeftijd: 32
Hoewel ik nooit een hamster van je heb gehad, heb ik wel een hoop van je nestentopics meegelezen. Je hebt een bak ellende over je heen gehad die je niet hebt verdiend en je hamsjes ook niet! Hopelijk vinden jullie nu allemaal de rust die jullie verdienen.
Veel sterkte en succes!
Veel sterkte en succes!
Trotse huisdierslaaf van katten Joep en Nienke, cavia's Rozie, Oscar, Mop, Knuffel en Domino, syren Astolat en Jamelia en de ratten Carolus, Lucius en Merlijn.