Wat een fijne kooi is dat zeg! Of aqua ^^
Kan er een lekkere diepe laag in zonder dat het eruit valt en kan je hamster ook nog lekker klimmen en gek doen in de tralies
Professionel & betaalbare fotoshoot van uw geliefde viervoeter boekt u bij MariekeHaverFotografie.
Bezoek de Facebookpagina of de Website voor meer informatie.
Ook ik ben om en heb vandaag een aqua via marktplaats gekocht'!
In januari hoop ik er een dwergje in te verwelkomen.
Bij het zien van alle mooie aquas zag ik 2 voorwerpen 1. Drinkfleshouder ..van metaal als ik het goed zie. Volgens mij met zuignap bevestigd? En als 2e zo een handige glazen 'snoeppot' als chinbadje ...waar kan ik deze spulletjes verkrijgen? Thanks!
Laatst gewijzigd door Ditje op 14 dec 2013, 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij het zien van alle mooie aquas zag ik 2 voorwerpen 1. Drinkfleshouder ..van metaal als ik het goed zie. Volgens mij met zuignap bevestigd? En als 2e zo een handige glazen 'snoeppot' als chinbadje ...waar kan ik deze spulletjes verkrijgen? Thanks!
Zo'n snoeppot kan je gewoon kopen als snoeppot. Dus bij de Blokker of Hema bvb
Een metalen drinkfleshouder weet ik niet. Zelf vind ik zuignapjes niet zo handig, omdat ik er al 2 keer eentje met zuignappen gehad heb en bij beiden vielen ze na een aantal weken steeds naar beneden. Bij Zooplus.nl verkopen ze wel een drinkfleshouder in hout die ik zelf heb en erg handig vind