Die mary is mij ook aangeboden. .
Is een omgebouwde Jenny zonder deurtje
Groot genoeg?
Moderator: Sylvia.
- Hamstery Candy
- Leeftijd: 37
-
silversky
- Hamsters: Pardoes, Sjoeke
- Leeftijd: 33
Re: Groot genoeg?
Hmmm, als je tussen deze 2 moet kiezen zou ik persoonlijk de verkorte Jenny nemen. Simpelweg omdat ze allebei geen deur hebben aan de voorkant en de korte Jenny is goedkoper
Of je zoekt verder tot je een mary vindt die wel een deur heeft.
Is het erg dat er geen deurtje aan de voorkant zit? Beter een grote kooi en een deurtje aan de bovenkant dan een te kleine kooi en een deurtje aan de voorkant toch? En kan je njet een deurtje maken ofzo?
-
silversky
- Hamsters: Pardoes, Sjoeke
- Leeftijd: 33
Nee, eigenlijk niet, het is puur wat je zelf makkelijk vindt. Ik heb 2 kleine deuren aan de voorkant van mijn kooi, maar ik had eigenlijk liever een grote.
en inderdaad, je kan ook een deur erin maken. http://www.fretten.nl/index.php?main_pa ... cts_id=570 Hier was ik zelf naar aan het kijken, maar spijtig genoeg past het niet. Ik zou voor de zekerheid nog eens nameten als je de deur zou kopen.
Als je een plateau en hangmatten in de kooi maakt, wordt het misschien wel moeilijk om overal bij te kunnen met alleen die deur aan de bovenkant.
Als je hamster al helemaal tam is, moet het voorlopig met die deur alleen wel lukken denk ik. (sommige hamsters vinden het eng om langs boven benadert te worden.)
en inderdaad, je kan ook een deur erin maken. http://www.fretten.nl/index.php?main_pa ... cts_id=570 Hier was ik zelf naar aan het kijken, maar spijtig genoeg past het niet. Ik zou voor de zekerheid nog eens nameten als je de deur zou kopen.
Als je een plateau en hangmatten in de kooi maakt, wordt het misschien wel moeilijk om overal bij te kunnen met alleen die deur aan de bovenkant.
Als je hamster al helemaal tam is, moet het voorlopig met die deur alleen wel lukken denk ik. (sommige hamsters vinden het eng om langs boven benadert te worden.)
Dan ga ik voor de omgebouwde jenny. 1 van de hokken waar hij nu in zit, heeft ook alleen een deur van boven. Als ik hem op wil pakken wanneer hij hier in zit zorg ik eerst dat hij op het plateau klimt en dan loopt hij zo op mijn hand. Denk dat ik in de mary ook plateaus en hangmatten ga maken en dan loopt hij zo op mijn hand. Dan benader ik hem minder van boven.