Foto van je Aquarium/Terrarium-Topic
Moderator: Sylvia.
Re: Foto van je Aquarium/Terrarium-Topic
Ik ben momenteel aan het designen in mijn terrarium van 60*50*50cm, het is mijn allereerste hamsterkooi ever! Ik heb hier superveel inspiratie gehaald en zal zeker het resultaat posten als het klaar is en ik de hamtaro's heb ^^
- Puur
- Hamsters: Dino&Desi
- Leeftijd: 35
Ook een foto van mijn andere aqua die ik laatst heb gekocht en waar morgen een opvang robo in komt 

Nog een beetje kaal, wil er eigenlijk nog een grasnest in maar die hadden ze niet.

Nog een beetje kaal, wil er eigenlijk nog een grasnest in maar die hadden ze niet.
Desi♥
Dag Dino†...
Dag Dino†...
- Booowtjeee
- Hamsters: Nero
- Leeftijd: 31
Mariska1808 schreef:Druk aan het schoonmaken.. Straks weer foto's!
-- 21 jan 2014 00:01 --
Links!
Midden!
Rechts!
En totaal! Beetje veel zaagsel![]()
Ze is trouwens helemaal gek op haar flying saucer!
Wauw Super Mooi!
Groetjes Bo
& Mijn Hamster : ♥ Nero ♥
& De caafjes : ♥ Bruno & Baloe & Panda & Kuifje & Zorro & Mickey ♥
† Rust zacht lieve : Hamtaro & Speedy & Chewy & Amigo & Elmo & Amor & Jamila & Roos & Bounty †
& Mijn Hamster : ♥ Nero ♥
& De caafjes : ♥ Bruno & Baloe & Panda & Kuifje & Zorro & Mickey ♥
† Rust zacht lieve : Hamtaro & Speedy & Chewy & Amigo & Elmo & Amor & Jamila & Roos & Bounty †
- Baltimore
- Hamsters: マシュマロ (Mashumaro) & もち (Mochi)
- Leeftijd: 26
Het 100x40x40cm aquarium van Hammy-Espresso

Groetjes Jonathan, マシュマロ (Mashumaro) en もち (Mochi)
Slaap zacht Hammy, Espresso, Wasabi, Biscuit en Dashi
Slaap zacht Hammy, Espresso, Wasabi, Biscuit en Dashi
Aangezien ik sinds een jaartje 2 katten heb, waarvan er 1 zeer geinteresseerd is in hamsters, ben ik ook een aquarium aan het overwegen.
Mijn hamster Fluffy is alleen erg actief, houdt van klimmen en knagen.
Het zou voor haar wel veel leuker zijn als ze in de woonkamer kan staan. Aangezien ze ook gek is op aandacht en nu in de computerkamer staat (veilig uit de buurt van de katten).
Ik spit dit topic door om toch ideeen op te doen om m'n hamster in een aquarium te gaan houden, maar wel op een manier dat ze nog verdiepingen en/of genoeg klimmateriaal heeft.
Mijn hamster Fluffy is alleen erg actief, houdt van klimmen en knagen.
Het zou voor haar wel veel leuker zijn als ze in de woonkamer kan staan. Aangezien ze ook gek is op aandacht en nu in de computerkamer staat (veilig uit de buurt van de katten).
Ik spit dit topic door om toch ideeen op te doen om m'n hamster in een aquarium te gaan houden, maar wel op een manier dat ze nog verdiepingen en/of genoeg klimmateriaal heeft.
Of doe de kat in een aquarium. Hamster veilig en blij 
Ik: Bas, Syr: Appie, Rus1: Cocos, Rus2: Walnut
Misschien kippengaas o.i.d. aan de binnenkant van het glas maken? Kan ze toch nog klimmen!
Hihi kat in het aquarium.
Het wordt hier een gerbilarium!
I love it!
Het wordt hier een gerbilarium!
I love it!
Twijfelde even waar ik mijn kooi/aqua moet showen, gezien hij zowel een glazen bak als een bovenkant met tralies heeft, maar ik vond dit de beste plek
Ik ben absoluut geen fotowonder, en ik moet zeggen dat het 'in het echt' een stuk mooier is, qua kleur etc.
Maar, ze geven een goede indruk.
Totaalplaatje

Foto links beneden in het aquariumgedeelte. Looprad, wipwap, nepplantjes, hooi, stukje van zijn perenhuisje, keukenrolletje, wc papier en twee stokjes knaaghout.

Foto rechts beneden onder het plateau. Wilgenbruggetje, houten huisje en bakje met chinchillazand

Rechts boven op plateau. Zat een chromen bakje bij dat in een grote opening zit. Kon er weinig anders mee maar vond dat bakje niet mooi. Heb hem volgestopt met cotton clean en er een grasnest opgezet
Daarboven een dubbeldekker hangmat, rechts in het hoekje nog een hangmatje en nog een trapje. Drinkflesje en wc rolletje.

Links boven. Klauter- en snoezelhoekje! Met grote brug, tijgerkubus en grote hangmatten, waar ik helemaal verliefd op ben

Nog eens het totaalplaatje, nu mét lampje en fotolijstje van zijn baasjes ernaast. Kan hij daar fijn naar kijken 's nachts

Het is de eerste keer dat ik dit zo gedaan heb en na flink inlezen op het forum en inspiratie opdoen in deze topics, ben ik hier erg tevreden mee! De grote nepplant hangt trouwens achter de kooi, niet erin
We wilden een natuurlijk inrichting, soort 'jungle'-look creëren. De ongelofelijk mooie en superzachte matjes en kubus zijn van Qudie<3Molley (Snoezelmatjes) hier op het forum, ze maken het echt helemaal af! De kooi is nu nog niet bewoond, we hadden gehoopt dat ons Russisch dwerghamstertje dit weekend zou komen maar dat wordt zoals het er nu uitziet pas maandag. De kat is doodsbang voor de kooi haha, dus dat zit wel snor. Tips zijn welkom!
Ik ben absoluut geen fotowonder, en ik moet zeggen dat het 'in het echt' een stuk mooier is, qua kleur etc.
Maar, ze geven een goede indruk.
Totaalplaatje

Foto links beneden in het aquariumgedeelte. Looprad, wipwap, nepplantjes, hooi, stukje van zijn perenhuisje, keukenrolletje, wc papier en twee stokjes knaaghout.

Foto rechts beneden onder het plateau. Wilgenbruggetje, houten huisje en bakje met chinchillazand

Rechts boven op plateau. Zat een chromen bakje bij dat in een grote opening zit. Kon er weinig anders mee maar vond dat bakje niet mooi. Heb hem volgestopt met cotton clean en er een grasnest opgezet

Links boven. Klauter- en snoezelhoekje! Met grote brug, tijgerkubus en grote hangmatten, waar ik helemaal verliefd op ben

Nog eens het totaalplaatje, nu mét lampje en fotolijstje van zijn baasjes ernaast. Kan hij daar fijn naar kijken 's nachts

Het is de eerste keer dat ik dit zo gedaan heb en na flink inlezen op het forum en inspiratie opdoen in deze topics, ben ik hier erg tevreden mee! De grote nepplant hangt trouwens achter de kooi, niet erin
Sinds 01.02.14 de trotse eigenaar van ons Russisch vriendje Pino
Ik vind het heel mooi gedaan. Zou mss zelf eerder kiezen voor een zandbakje gewoon in het aqua (dus ipv in een glazen kom), afgebakend met een houten trappetjes of steentjes ofzo. Maar dat is persoonlijk he, het heeft ook nadelen.
Jullie hamstertje heeft het goed getroffen!
Jullie hamstertje heeft het goed getroffen!
Erg mooi!
Dankjulliewel
Ephiny, daar heb ik ook aan gedacht! Maar mij leek dat zo onhandig met schoonmaken? En als hij al het zand eruit graaft...
Hij heeft nu ook een bakje dus vandaar ook hiervoor gekozen. Wilde eerst zo'n glazen snoeppot, maar was achteraf blij dat ik die niet gekocht had, neemt veel plek in beslag! Maar wie weet maak ik later nog zo'n afgebakend stukje, weet wat je bedoelt en vindt dat ook erg leuk! Kan dit glazen schaaltje ook nog 'inpakken' met stenen o.i.d.
Sinds 01.02.14 de trotse eigenaar van ons Russisch vriendje Pino
-
Qudie<3Molley
- Hamsters: Jack
- Leeftijd: 34
- Contacteer:
Ziet er super uit!!:)
Leuk ingericht!
Leuk ingericht!
Liefs Ashley, en een pootje van Jack!
I only wished to become something beautiful.
Through my music, through my silent devotion
Rust zacht, mijn lieve schatjes
Hangmatjes!
I only wished to become something beautiful.
Through my music, through my silent devotion
Rust zacht, mijn lieve schatjes
Hangmatjes!
Hetlastige van een afgezet hoekje met zand is dat je het zand niet kan zeven en opnieuw kan gebruiken. Het kost dus veel meer zand, dan dat je het in een bakje doet. Ik heb beiden gehad en ben weer terug gegaan naar een bakje. Vooral voor mijn syr, die graven erg leuk vind, is het niet te doen in een hoek. Dan ligt het binnen no time door het hele hok hahaha. Mijn rusje had wel een afgezet hoekje, maar die ging er alleen in rollen en dan is zo'n afzet hoekje wel erg fijn.
Supermooi!!