Misschien kennen jullie me nog maar ik ben Gusje

Ik wil jullie heel graag mn twee zusjes gaan voorstellen.
M'n andere broertje en zusje zijn verhuist naar België en Noord-Holland dus ik voelde me zo vreselijk alleen
Afgelopen woensdag zijn ze hier komen wonen
Pravandi s Ödi en Örülj

De eerste dag mochten ze nog even samen omdat ze al die tijd nog samen hebben gewoont in hun appartement, en ik (Gusje)had een heerlijk groente en fruithap voor mn zussies klaarstaan, die na die lange reis er ook lekker in ging

Het appartement wordt samen verkent

Dit is Ödi, Ödi is een Hongaarse naam
Trouwens ze is creme roan langhaar satijn

Eigenlijk wilde mijn baasje haar in de eerste instantie , maar ja ze viel voor mijn charme' s (ik Gusje dus)
Maar een paar weekjes geleden kwam er plek vrij door overlijden van 3 hammies ( Fanta, Yoshie Longonsteking en Nathalia ouderdom) En ze was er nog dus heeft ze snel mn fokster geproken en Ödi kwam alsnog naar Nederland , dus ikke heel blij he

Mn fokster sprak mn baasje aan een halfuurtje voordat Ödi haar reis naar Nederland zou maken, zegt die malle baas van mij, Ilse doe ze allemaal maar mee Mja, zegt ze welke zou je dan nog willen zijn er nog 2 hihi Baasje kon geen keus maken en liet zich verrassen, ze zijn allebei vreselijk leuk, dus voor ons tweetjes heel spannend, doet ze het en zo ja welk zusje zou er eventueel ook nog mee komen?

Het werd de creme roan rex satijn korthaar dame, en ze is ook echt geweldig

Tja weer een naam met een O bedenken pffffff maar met hulp van onze fokster heet ze : Örülj , wat wees blij betekend
Maar mijn malle baas noemt haar momenteel nog steeds Moppie

Maarre ze zijn zo mooi en lief
Tot snel