Proficiat Chantal en Daphne!! Wat goed dat jullie hamsters in de prijzen vielen

Ik heb een poosje staan kijken bij de keuringen van ratten, hamsters en gerbils, heel interessant en inderdaad stond ik versteld hoe groot sommige ratten waren.
We zijn eerst wat rond gaan kijken en zitten zoeken naar de forumtafel, waar we dus gewoon langs waren gelopen, maar omdat ik werd gelokt door de geweldige bellies van Sanne, was ik gewoon totaal zonder op te letten langs de forumtafel gegaan, om er vervolgens naar te zoeken
Aan de forumtafel vond ik het super gezellig, iedereen spreekt vol passie over hamsters, dus dat schept gelijk een band. Zoë was met ons meegereden, echt zo gezellig, we hebben heel wat gebabbeld in de auto en met wat koffie onderweg en koffiekoeken was het nog een erg leuk reisje naar en van exo knaag.
Echt toffe mensen leren kennen van het forum en met enkele al bekenden nog eens gebabbeld, de tijd was gewoon nog te kort om iedereen gezien te hebben, maar ik maakte toch al kennis met Gabriëlle en Eveline, die aan de forumtafel stonden, echt heerlijk mee kunnen kletsen. Jenna gezien en later op de dag weer gezien en gesproken en hun schattige rusje in wintervacht mogen bewonderen, Rivka en haar moeder gesproken, ik vond het zo rot voor jullie en vooral voor de ratjes dat degene die ze gereserveerd had ze niet meer wilde, dan doe je al die moeite en de stress dan nog voor de diertjes, allemaal voor niets, ongelooflijk eigenlijk dat er gereserveerde dieren dan ineens worden afgezegd op het allerlaatste moment.
Irene nog gesproken, vlak nadat ik een paar mensen was tegengekomen buiten die nogal verslagen spraken over de broodfok en toen dus van Irene hoorde dat er net een paar van haar groepje geschrokken terug naar huis waren vertrokken, omdat ze het niet meer konden aanzien en niet echt voorbereid waren op zo vele dieren in labbakken enzo.
Ella nog gezien, bedankt voor de bestelling, best een werk geweest voor je allemaal, mijn hamsters zijn alvast goed aan het smullen geweest van het voer van RatRations, als Krispy iets nieuws krijgt wat in de smaak valt dan vult hij zijn wangen overvol en net keek ik en hij keek met enorme dikke wangen terug, dus dat zit wel goed
Hylke gezien, mèt Nestor, dus ik heb je robbie nog kunnen bewonderen, Ella, wat een klein prachtig bolletje

Hylke, ik zie nog steeds die dwergmuisjes voor me, ik heb nog nooit eerder zo'n kleine muisjes gezien, zoooooo schattig! Ook geweldig om te horen dat de robbies geboren zijn, spannend, hoop dat er een ventje bij zit die een tof vriendje kan zijn voor Louis.
Sanne en Roza gezien en de campbellies die ze zelf mee hadden alsook de nieuwe aanwinsten, wat een prachtige karaktertjes en mooie kleurtjes hebben ze, ook weer veel bijgeleerd, zowel over de bellies als over hamsters in het algemeen door met verschillende fokkers te praten, was interessant!
Annejjj gesproken en de 2 loopradjes overgenomen, Mirjam en Natascha en hun opvangertjes die ze mee brachten gezien en mee gebabbeld, Ashley gesproken en mijn bestelling hangmatjes en snoezelmutsjes opgehaald, wat zijn ze prachtig! Bij Willemijn haar stand kon ik dan echt niet weerstaan aan nog een schattig theemutsje voor een dwergje, wat een leuke spulletjes maken jullie allemaal.
Daan ook tegengekomen met zijn moeder aan de forumtafel, ongelooflijk hoe je op zo'n jonge leeftijd al zo'n verantwoording en goede zorg kan dragen voor je hamsters, ben benieuwd hoe je robbie de grote doorzichtige duna zal bevallen, heerlijke ruimte voor het diertje, super!
Sylvia, ik vond het erg gezellig dat we elkaar eindelijk eens in het echt spraken, het was nog veel te kort, maar zo gezellig gekletst bij Sanne over de bellies, leuk!
Nona, het scheelde niet veel of ik gaf Clarice niet terug aan Sanne hahaha, nee hoor, maar wat een leuk rusje, héél speciaal, omvallen, krijsen van stress, wel zielig, maar toch heel dapper en liet haar goed aaien, dat kleurtje is ook al speciaal en ik vond haar prachtig, een heel uniek hamstertje met een mooie kleur die ik niet kan beschrijven, bijzondere dame krijg je!
Silversky, zo leuk om je ook gezien en gesproken te hebben, je bent duidelijk dol op je hamsters en dolblij met je nieuwe ukje Sjoeke.
Miss Nibitt ook gesproken en nog veel meer anderen, maar niet iedereen heb ik van naam onthouden.
We hebben ons echt reuze geamuseerd, mijn man ook trouwens en ook boeiend om de reptielen te bekijken en de vogelspinnen, de voederdieren daar had ik wel moeite mee en wat stonk het daar bij die voederdieren, zielig.
Verder heb ik mijn 2 terra's opgehaald bij De Slangenman, het was best een werk om ze veilig naar de auto te krijgen, maar we mochten hun kar met tuinstoelkussen lenen om ze veilig over de parkingen te kunnen rijden, want de auto stond best ver en ze staan nu heelhuids hier thuis, prachtig zijn ze, ben er super blij mee. Bij het bekijken van de foto's hier zag ik ineens iets wat ik vergeten ben te kopen, zuignapjes met haakjes om hangmatjes in de terra's te kunnen hangen, je had ze mee Hylke, echt niet gezien daar
Het was een heel geslaagde dag, veel te snel voorbij gegaan, dus aftellen naar de volgende exo dan maar