4 dwerghamster samen in een kleine kooi, 30 euro, leiden zuid-holland....
Arme hamsters..
Pff ..
Ze komen van een echte dwerghamsterfokker. Deze wist ons te vertellen dat ze, ondanks wat je op veel amateuristische sites leest, prima bij elkaar kunnen wonen. Dat blijkt inderdaad zo te zijn, ze kruipen gezellig bij elkaar!
4 dwerghamster samen in een kleine kooi, 30 euro, leiden zuid-holland....
Arme hamsters..
Pff ..
Ze komen van een echte dwerghamsterfokker. Deze wist ons te vertellen dat ze, ondanks wat je op veel amateuristische sites leest, prima bij elkaar kunnen wonen. Dat blijkt inderdaad zo te zijn, ze kruipen gezellig bij elkaar!
Iemand een link naar een drama verhaal over hamsters die bij elkaar zitten? Ik vind het erg dat mensen dit lezen en zelf ook denken dat het kan. Vervolgens zijn ze dan verbaasd dat ze gaan vechten. Kan hier zo slecht tegen.
Zal eens kijken of ik dit weekend een realistische omweg kan maken langs leiden, dan improviseer ik wel met kooien die ik heb.
Edit: Ik kan een omweg maken als ik heen of terug rijd. Iemand op deze route die een hamster zou willen/kunnen overnemen? https://www.google.be/maps/dir/Zelzate/ ... 52.3060853
Ik zou het oprecht zeer waarderen, ik heb nog 2 kooien over waar ik een plaats in kan maken, mer eigenlijk niet. Ik krijg het vermoeddelijk ook niet meer voor elkaar om voor die tijd aan 2 kooien te geraken, of toch minimaal 1 als ik deze als tijdelijke gebruik. Ik hoop echt echt dat iemand op de route mij kan helpen, anders denk ik niet dat ik het aan durf.
Ooh wat triest, arme beestjes. Weer zo iemand die op het advies van 1 persoon af gaat.. Blijkbaar heeft die "echte dwerghamsterfokker" geen advies gegeven over de bodembedekking en de grootte van de kooi.
Je komt helaas totaal niet langs Groningen Ramboo. Anders had ik ook nog wel een plekje over..
Groetjes Frances Bellies George Washington en Thomas Jefferson Ratjes Bruce en Chuck Kat Lotje En egeltje Cactus
.:Frances:. schreef:Ooh wat triest, arme beestjes. Weer zo iemand die op het advies van 1 persoon af gaat.. Blijkbaar heeft die "echte dwerghamsterfokker" geen advies gegeven over de bodembedekking en de grootte van de kooi.
Je komt helaas totaal niet langs Groningen Ramboo. Anders had ik ook nog wel een plekje over..
Mogelijk kan ik de hamster aan iemand meegeven, het is een feest met mensen uit heel Nederland. Moet het dan wel met hem overleggen, of hij dat ook wil en welke route hij neemt. Als hij continue met de trien gaat is dat ook geen leuk iets voor de hamster denk ik. Dan geef ik eventueel het reiskooitje met een van de hamsters mee.
Weet niet hoe jij daar over denkt?
.:Frances:. schreef:Als dat te regelen is zou dat helemaal super zijn! Dan kunnen we altijd kijken hoe je het reiskooitje weer terug krijgt.
Naah, bij de advertentie staat dat er een reiskooitje bij zit. Ik zou zeggen, hou die gewoon, scheelt veel moeite. Het kan we zijn dat je de hamster bij die jongen/meisje zelf moet gaan ophalen, maar ik zal hem/haar eerst een bericht sturen of ze het zouden willen doen.
Succes! Als ik jou was zou ik niet zeggen dat je ze uit elkaar gaat halen, grote kans dat ze ze dan niet mee wilt geven "omdat ze samen zo lief zijn"...
Groetjes Frances Bellies George Washington en Thomas Jefferson Ratjes Bruce en Chuck Kat Lotje En egeltje Cactus
.:Frances:. schreef:Ooh, dan is het helemaal prima!
Succes! Als ik jou was zou ik niet zeggen dat je ze uit elkaar gaat halen, grote kans dat ze ze dan niet mee wilt geven "omdat ze samen zo lief zijn"...
Nee, dat sowieso niet. Ik ga ze wel zo snel mogelijk scheiden, anders gaat het echt niet. Dat dat daar in huis gebeurt is dan jammer.