Hoi hoi,
Ik had een vraagje. Is het een goed idee om van dat anti kieskeurige voer te kopen. Zoiets als biks. Alles bij in een korrel.
Mijn vorige hamsters waren allemaal erg kieskeurig waardoor ze veel lieten liggen..
Anti kieskeurig voer?
Moderator: Sylvia.
-
MaritMarit.
- Hamsters: Ivy
- Leeftijd: 30
Re: Anti kieskeurig voer?
Ja. Maar dat moet je er wel voor zorgen dat alle voedingsstoffen in de brokjes zitten. Biks is vaak gemaakt van alleen gras. Dit is dus niet goed. Een goede brok is bijvoorbeeld beaphar care+, sience selective hamster of hope farms hamster super. Waar je eventueel ook voor kunt gaan is muravo. Dit is een labbrok die vaak voor voederdieren gebruikt wordt. De laatste voer ik al een behoorlijke tijd aan verschillende knaagdieren. Maar je moet doen waar jij je t best bij voelt!
groetjes!
♡ Pixel ♡
-
MaritMarit.
- Hamsters: Ivy
- Leeftijd: 30
Oja ik geef ook beaphar care + konijn aan mn konijnen. Denk dat ik die dan in de hamstervariant ga geven aan mn hammie. 
Mijn rusje kreeg op beaphar care in de dierenwinkel maar hij at er niks van. Heb toen versele laga gehaald, en dat eet hij veel beter. Hij selecteert inderdaad wel, maar dat wat hij laat liggen zou ik als hamster ook niet eten.
Remy
In memoriam
♥ Mort ♥
♥ Napoleon ♥
♥ Phoebe ♥
♥ Penelope ♥
♥ Sir Camelot ♥
♥ Dory ♥
♥ Linus ♥
In memoriam
♥ Mort ♥
♥ Napoleon ♥
♥ Phoebe ♥
♥ Penelope ♥
♥ Sir Camelot ♥
♥ Dory ♥
♥ Linus ♥
-
Esty
- Leeftijd: 32
- Contacteer:
Biks alleen gras? Biks is het meest belangrijke deel van de de voeding waar dit in zit. Hier zitten namelijk de meeste voedingsstoffen en vitaminen in. De andere bestandsdelen van het voer is juist meer extra.iris1993 schreef:Ja. Maar dat moet je er wel voor zorgen dat alle voedingsstoffen in de brokjes zitten. Biks is vaak gemaakt van alleen gras. Dit is dus niet goed. Een goede brok is bijvoorbeeld beaphar care+, sience selective hamster of hope farms hamster super. Waar je eventueel ook voor kunt gaan is muravo. Dit is een labbrok die vaak voor voederdieren gebruikt wordt. De laatste voer ik al een behoorlijke tijd aan verschillende knaagdieren. Maar je moet doen waar jij je t best bij voelt!groetjes!
-
silversky
- Hamsters: Pardoes, Sjoeke
- Leeftijd: 34
Echt? Ik had juist de indruk dat biks alleen opvulling van de zak was, omdat geen enkel van mijn hamsters dat ooit opat.
Ik dacht dat ze daar meer vanalles ingooide wat niet echt nuttig is voor de hamster.
Ik dacht dat ze daar meer vanalles ingooide wat niet echt nuttig is voor de hamster.