elleen schreef:Volgens mij zijn ze niet snel op. Athans ee komen rond die tijd vaak nog mensen binnen die aan de deur kopen.
Ik heb afgelopen jaren aan de deur gekocht maar omdat ik niet zo geduldig ben dit jaar kaartjee besteld!
Okay dan koop ik mn kaartjes wel gewoon aan de deur!
Ik zoek nog wel een aantal spulletjes:
- Critterbath(s)
- Graaftoren
- Houten inrichting (voornamelijk de grotere 'speel/klim- tuinen/toestellen'
- Drinkfleshouder
Zijn er mensen die er staan met een kraampje met hangmatjes etc? Zie bij vraag en aanbod altijd zulke leuke dingen staan maar vind het altijd wel fijn t eerst even in het echt te zien.
Rodent Dreams staat ook op de exo en verkoopt super leuke hangmatjes
Meestal voor ratjes maar als je ze contacteerd via Facebook kunnen ze vast ook wel kleinere maken voor hamsters
Groetjes Iris
Ik mag helaas geen hamster maar geniet van al jullie foto's en verhalen Honden: Eloy en Gijs Rattenmannen: Ingmar, Idse, Italy en gecastreerde rattenmeisjes Roza & Briënne
Jenna schreef:Wij gaan ook niet deze keer (in april vast wel weer). We konden heel goede kaartjes krijgen voor Soldaat van Oranje dus ja... Dat kon ik niet weigeren
Zijn er misschien mensen die vanaf Nijmegen ofzo met mij mee willen rijden? Ik zit namelijk in twijfel.
Met de trein vind ik zo'n gedoe en in mijn eentje zo'n stuk over de snelweg, ben ik zo'n stresskip.
maddy schreef:random vraagje: zijn de spullen flink goedkoper dan in een winkel?
Vaak wel, en je hebt meer keus, je kunt de spullies van dichtbij bekijken en vergelijken en je hoeft niet bij elke verkoper apart verzendkosten te betalen
Helaas is Snoezelmatjes niet aanwezig op de EXO in december.
Ik hoop er in April weer te staan.
Liefs Ashley, en een pootje van Jack! I only wished to become something beautiful. Throughmy music,through my silent devotion Rust zacht, mijn lieve schatjes Hangmatjes!