Omdat Mara er niet meer is en ik voorlopig geen knaagdiertjes meer ga aanschaffen, mag ook haar kooi verkocht worden. Hij is nog niet schoongemaakt maar de laatste keer dat ik hem schoonmaakte was hij nog erg netjes haha. Er is een pootje afgebroken (een stukje ervan) door het vervoer, dus dat heeft hij al vanaf het begin. De afmetingen zijn 100 x 55 en 47 hoog. De tralieafstand is kleiner dan 1 cm (9 mm). Ik heb hem bijna 1,5 jaar in gebruik gehad en destijds nieuw gekocht. Er zitten vier plastic bevestigingsklipjes aan en een grote deur bovenop.

Hier een foto van de ingerichte kooi. Exclusief spulletjes. Ik heb nog wel een wat aangeknaagd houten loopwiel van 29 cm (of 27.. zoiets, geschikt voor een Syrtje, staat op de foto achter de verdiep), drie Ferplast plateaus (twee keer grijs, een keer geel) met trap (en twee met knaagschade) bij. Verder een hoektoilet (grijs, zo'n grote) van plastic en misschien nog wat meer spulletjes maar dat moet ik nog uitzoeken. Een deel houd ik voor de zekerheid.
Ik verzend niet, gezien de grote zoektocht naar een manier om een kooi van 80 x 50 te verzenden begin ik alvast maar niet aan dit formaat. Ophalen kan in Vriezenveen, Hardenberg, Wierden en ik wil ook tegen vergoeding wel een stukje rijden. Voor meenemen in de trein is hij erg lomp. In overleg met mijn vriend kan hij op bepaalde dagen ook afgezet worden langs de A1 tussen pakweg Almelo en Hilversum (Deventer, Apeldoorn etc.) , of in Hilversum zelf opgehaald worden.
Prijs: €25,00 exclusief spullen. Met spulletjes maken we er een mooi prijsje van.
Bieden mag ook.