Sinds het een jaar geleden is dat mijn laatste hamster is overleden en ik voorlopig geen nieuwe meer neem, bied ik mijn kooien en spullen te koop aan.
Kooien
Duna Fun25

Compleet op de bovenste verdieping na, die is helaas gebroken. Ik heb nog een paar buizen ringen en doppen, die doe ik erbij.
Savic Rody15

Compleet op drinkflesje na. Het loopwiel is niet zo fijn omdat de groene inbouw niet zo stevig is, maar hij zit er nog bij dus ik doe hem erbij.
Terrarium10

60 cm bij 30 en 45 hoog. Niet waterdicht.
Omgebouwde vogelkooi40

Dit was een vogelkooi waar mijn vader verdiepingen in heeft gezet, ik raad aan om een hangmatje te spannen tussen de bovenste verdiepingen omdat hamsters niet zo goed diepte in kunnen schatten. De drinkbakjes voor de vogel zitten er nog bij want als je die er uit haalt zijn er twee gaten. Mijn hamsters vonden het altijd leuk om in de bakjes te klimmen. De maat van deze kooi is ongeveer 67(l)x46(b)x67(h).
Spullen
Huisjes

Dwerghamster formaat
Bakjes en diverse

Ren

Dit is deze ren:

Bruggen

Loopwielen

Flying saucer maat S en M, silent spinner en karlie loopwiel zijn 17 en 20 cm en het zwarte loopwiel is 28cm.
Reiskooien

Het liefste ben ik natuurlijk zoveel mogelijk in één keer kwijt, maar ik wil best losse dingen weg doen.
Bied maar wat, ik heb het meeste ook tweedehands gekocht en ik zou niet meer weten hoeveel het allemaal waard is. Voor de kooien hanteer ik een minimumbedrag. Uiteraard maak ik alles zo goed mogelijk schoon voordat de spullen weg gaan!
Ik woon in Arnhem waar alles op te halen is. Ik reis af en toe naar Utrecht, Leiden en Den Haag en misschien een keer richting het noorden, dus in overleg is het misschien mee te nemen, maar ik kan niet met de grote kooien in de trein zitten(helaas).