Lieve Pip zoekt een goed huis ( eventueel met verblijf )

Zoek je een hamster of hamsterspulletjes? Of wil je juist wat verkopen?

Moderator: Sylvia.

Plaats reactie
Liv_Noa
Leeftijd: 34

Lieve Pip zoekt een goed huis ( eventueel met verblijf )

Bericht door Liv_Noa »

Hallo,

Vanaf 1 januari ga ik op mezelf wonen in een appartement, helaas zijn huisdieren niet toegestaan.
Ik heb van alles bedacht maar helaas zit er niks anders op dan een ander super huis voor Pip te zoeken.

Pip is een Russische Dwerghamster dame van bijna 1 jaar. Ze zit bij mij in een grote glazenbak van 80 cm met veel speeltjes e.d.
Hierin vermaakt ze zich super en deze is er dus eventueel bij te koop :)

Ik woon in Meeden ( Groningen )

Ik hoop dat ik een goed tehuis voor haar vind....

Voor pip hoef ik geen geld, een goed tehuis is belangrijker, wil je het verblijf en alles er ook bij, vraag ik wel een vergoeding.

Groetjes Nienke
Afbeelding

Afbeelding

-- 11 nov 2015 12:55 --

Up

Groetjes Nienke
Schnabbelina
Hamsters: Schnabble, Yoshi, Alastor
Leeftijd: 32

Re: Lieve Pip zoekt een goed huis ( eventueel met verblijf )

Bericht door Schnabbelina »

wat stom dat dieren niet zijn toegestaan zeg! vaak zijn dieren in verblijf gewoon toegestaan dus weet je zeker dat ook knaagdieren niet mogen? nja je zal je wel goed al hebben geinformeerd enzo.. helaas kan ik je beestje geen onderdak geven. maar k wens je wel veel succes toe, want ik snap dat dit voor jou ook geen makkelijke keuze is geweest.
succes!
Nimfee
Hamsters: Lana en Félix
Leeftijd: 37
Contacteer:

Bericht door Nimfee »

Ik mocht ook geen huisdieren maar over een hamster hebben ze nog nooit moeilijk gedaan. Zeker omdat ze zo klein zijn en geen overlast veroorzaken. Ik zou hem gewoon meenemen.
Roos050

Bericht door Roos050 »

Ik zou het eerlijk gezegd ook gewoon doen. Zo'n regel staat vaak in een huurcontract zodat ze een poot hebben om op te staan als er problemen ontstaan met mensen die er bv een zooi van maken met 7 katten en slechte hygiene of bv overlast veroorzaken met een blaffende hond. Maar wat kan één hamstertje nou voor overlast veroorzaken... Ik heb eens twee cavia's in een studio gehad waar je volgens het contract geen huisdieren mocht houden en de verhuurder is bij mij in huis geweest en keek daar niet van op of om. En mocht dat toch wel gebeuren, kan je altijd dán nog een nieuw huis zoeken voor Pip.
Stellamaria

Bericht door Stellamaria »

Ik ben het met Roos050 en Nimfee eens! Ik zou het gewoon proberen of misschien voorzichtig vragen of knaagdieren, zoals een dwerghamster, onder de huisdieren vallen die zij bedoelen in het contract. Mijn Syr staat tegen de muur aangrenzend aan mijn slaapkamer en ik heb hem 's nachts nog nooit gehoord, laat staan de buren. Ik kan mij dan ook niet voorstellen dat je ooit klagende boven, onder of zijburen krijgt :)
Plaats reactie