Gister was ik in een tweedehandswinkel om te kijken of ze iets hebben wat ik kan gebruiken als inrichting van het hamsterhok van Altaïr. Ze hadden heel veel stenen kaarshouders in kerstsfeer. Bijvoorbeeld een kerstbel met ruimte voor een waxinelichtje. Het lijkt precies op stenenhuisjes geschikt voor dwerghamsters. Ook hadden ze kommetjes met kerstprint die leuk zijn als voerbakje.
Tip: als je tijd heb ga eens binnekort kijken bij de tweedehandswinkel in je buurt. Wie weet vind je wat leuks voor een mooi prijsje!
Je moet het alleen nog wel afwassen
Leuk dat je hier over begint! Ik was op pinterest aan het kijken voor kerst dingen. Daar kan je ook veel leuks vinden!
zoals bijvoorbeeld een zelfgemaakte kerstboom van komkommer. Of hangmatjes met kerstprint
susyindie schreef:Leuk dat je hier over begint! Ik was op pinterest aan het kijken voor kerst dingen. Daar kan je ook veel leuks vinden!
zoals bijvoorbeeld een zelfgemaakte kerstboom van komkommer. Of hangmatjes met kerstprint
Ik heb de kerstboom opgezocht en gepint. Het is echt een leuk idee
leuke ideetjes! ik heb vandaag bij de Hema een kerstboom etagère gekocht, waar je normaal kleine hapjes op kunt leggen. deze ga ik denk ik in de kooi van mijn bellies neerzetten, ze kunnen hier op klimmen en dan lijkt het op een grote kerstboom! hij is €2.50.