Tip voor de kerstdagen

Wissel hier ervaringen uit over de woning van je hamster: o.a. kooisoorten en -merken, bodembedekking en inrichting.

Moderator: Sylvia.

Plaats reactie
Jauwky

Tip voor de kerstdagen

Bericht door Jauwky »

Gister was ik in een tweedehandswinkel om te kijken of ze iets hebben wat ik kan gebruiken als inrichting van het hamsterhok van Altaïr. Ze hadden heel veel stenen kaarshouders in kerstsfeer. Bijvoorbeeld een kerstbel met ruimte voor een waxinelichtje. Het lijkt precies op stenenhuisjes geschikt voor dwerghamsters. Ook hadden ze kommetjes met kerstprint die leuk zijn als voerbakje.

Tip: als je tijd heb ga eens binnekort kijken bij de tweedehandswinkel in je buurt. Wie weet vind je wat leuks voor een mooi prijsje!
Je moet het alleen nog wel afwassen :-|

yakatchi
Hamsters: Latte, Pippin

Re: Tip voor de kerstdagen

Bericht door yakatchi »

Leuke tip!
Bedankt ^^
Life is to short to have regrets ;)
susyindie
Hamsters: Ollie <3

Bericht door susyindie »

Leuk dat je hier over begint! Ik was op pinterest aan het kijken voor kerst dingen. Daar kan je ook veel leuks vinden!
zoals bijvoorbeeld een zelfgemaakte kerstboom van komkommer. Of hangmatjes met kerstprint
keyo
Hamsters: Lily
Leeftijd: 28

Bericht door keyo »

wat leuk! bedankt voor de tip! :D
Jauwky

Bericht door Jauwky »

susyindie schreef:Leuk dat je hier over begint! Ik was op pinterest aan het kijken voor kerst dingen. Daar kan je ook veel leuks vinden!
zoals bijvoorbeeld een zelfgemaakte kerstboom van komkommer. Of hangmatjes met kerstprint

Ik heb de kerstboom opgezocht en gepint. Het is echt een leuk idee :D
Lumos
Hamsters: Scott
Leeftijd: 35

Bericht door Lumos »

leuke ideetjes! ik heb vandaag bij de Hema een kerstboom etagère gekocht, waar je normaal kleine hapjes op kunt leggen. deze ga ik denk ik in de kooi van mijn bellies neerzetten, ze kunnen hier op klimmen en dan lijkt het op een grote kerstboom! hij is €2.50.
Scott
Plaats reactie