Uhm, Naja, omdat ik die nieuwe kooi net heb, en daar redelijk veel spaargeld is in gegaan moet ik sowieso eerst sparen voordat ik een nieuwere en grotere kan halen. Dus voor nu laat ik d'r erin zitten, en zoveel mogelijk dan buiten te kooi in een hamsterballetje zodat ze alsnog lekker veel beweging kunnen krijgenNimfee schreef:Goed dat je ze uit elkaar hebt gehaald. Daar had ik overheen gelezen. Wat zijn je plannen mbt de kooien als ik vragen mag?
Vrouwtje geïrriteerd?
Moderator: Sylvia.
Re: Vrouwtje geïrriteerd?
♥ Meili & Moa ♥
Rust zacht: Koba ♥
- Esmeralda
- Hamsters: Kuki
- Leeftijd: 42
Nu vind je het misschien jammer dat je niet eerst meer ingelezen had en dan een kooi had gekocht? Maar weet je Moa, zo gebeurt het velen van ons. Mij ook nog iets vergelijkbaars begin dit jaar. M'n kooi voldeed wel aan de officiële maten maar bleek voor mijn Syr echt te klein, ze begon veel aan de tralies te knagen.. Na 2 maanden dus toch al een nieuwe, nog grotere gekocht. Kon wel op marktplaats nog een goede prijs krijgen voor de oude!
- Nimfee
- Hamsters: Lana en Félix
- Leeftijd: 37
- Contacteer:
Je kunt ook marktplaats in de gaten houden, zowel de traliekooien als de aquariums. Daar kun je soms voor een paar tientjes een grote kooi halen! En misschien kun je deze kooi er ook aan vast koppelen met de buizen, dan is hij niet helemaal voor niets.
Jaa, naja, ik ben niet helemaal teleurgesteld! Het komt wel weer goed ^-^.
Thanks for the tips & advice.
Thanks for the tips & advice.
♥ Meili & Moa ♥