Voor ik jullie de ouders ga voorstellen wil ik toch even kwijt dat ik voor me zelf door ga onder de naam Hamstery het Tukkertje .
De naam heb ik gekozen omdat ik dus in Twente woon .
Gezondheid van de hamsters staat natuurlijk hoog in het vaandel bij mij met daarbij een mooie bouw en uiteraard lieve karaktertjes.
Ik wil graag verder met oa mahonie lang en korthaar en met en zonder satijn.
Ook zal er zeker wel eens rex uitkomen omdat dit gen bijna in al mn hamsters zit.
Omdat er ook weinig zilvergrijs wordt gefokt ga ik me daar ook mee bezig houden en wel de korthaar rex al zal er ook vast wel eens langhaar uitkomen.
Maar ook af en toe driekleurtjes en/of witbandjes en daar gaat oa de jonge moeder Cocktail me ook bij helpen met mogelijk haar tweede nest.
Ik zal haar nu voorstellen.
Cocktail is hier geboren en is vernoemt naar het Cocktailnest.
Ze is een dochter van Philippo's Delilah en mn eigen Junior. Cocktail is een goud schildpad korthaar dame drager langhaar met een gewicht van 229 gram. Ze heeft een mooie brede gesloten bouw en een mooie kop.Ze is een lieve aanhankelijke vrolijke jonge dame en altijd wel in voor een knuffel. Ze staat altijd te wachten omdat ze liever buiten haar kooi is dan erin, maar ze is ook dol op haar wiel.
Ze houdt van aktie.
Het is erg leuk dat Cocky nog steeds duidelijke schildpad vlekjes heeft, zowel op haar kop als een brede lichtere band in haar nek, meestal vergroeien die en zijn ze niet of nauwelijks meer zichtbaar als ze groter worden.

Haar partner hoef ik eigenlijk nog nauwelijks voor te stellen, want Giovanni heeft menig hart verovert samen met bambi en hun ukken.
Gio is dus oranje langhaar en een flinke knaap. Hij is erg lief rustig en een heerlijke hamster om samen te gaan bankhangen. Hij kruipt dan ook altijd op schoot. Hij vindt het echt heerlijk om er uit te mogen .

Inmiddels is Cocktail bevallen in de nacht van 18 oktober van een tiental roze biggetjes, en mams is dol op haar kids

Net als ik

De kleuren die we kunnen verwachten zijn :
Goud
Oranje
en mogelijk Honing ro. Geel. Crème. Crème ro.
Dames schildpad
Vacht :
Deels langhaar en deels korthaar.
Reserveren kan
fokdieren(beperkt) in overleg
1 .Romy ( fokdier )
2 . Romy ( fokdier )
3 .Jenna (Dametje) pretnest
4 .Hamstery Philippo Oranje ventje
5 Hamstery Philippo Oranje ventje 2
6 Ladysuusje : goud korthaar ventje