Hoi,
Ik ben alvast begonnen met zoeken naar een vakantieoppas voor Dorus (Syr) en Nemo (Rus). Ik ga in de zomervakantie namelijk 7 weken weg . Van ong. 16 juli tot 5 september is er opvang nodig. Ik heb zelf alleen maar twee onverplaatsbare hokken, (Detolf en 3 gekoppelde hokken) dus ik zoek iemand die me ook voor in de vakantie kooien wil uitlenen en ze af en toe wil verschonen. Als je in Amsterdam woont zou het ook kunnen dat ze wel hier in de hokken blijven maar dat je gewoon langskomt, dat kan ook. Over de prijs komen we het samen wel uit denk ik
Groetjes van Sam!
Groetjes van Sam!
RIP Nemo en Dorus, er wordt altijd aan jullie gedacht!
Ik zoek nog steeds iemand, de data zijn van 16 Juli tot 4 september. Voor een Syrische hamster Dorus. Hij is heel lief en tam. Hij komt met een eigen kooi van 100 bij 50 cm. Hij heeft zijn eigen spulletjes en eten. Dus ik zoek iemand die hem af en toe wil knuffelen, eten en water wil geven en eens in de 2 weken zijn hok wil verschonen en af en toe zijn plashoek.
Over de prijs worden we het vast eens.
Groeten
Groetjes van Sam!
RIP Nemo en Dorus, er wordt altijd aan jullie gedacht!
Hij mag hier ook komen logeren mocht ik niet met vakantie zijn. Wij moeten nog boeken maar ik kan je berichten mocht ik meer weten? Ik woon in Grootebroek.