Leeftijd goudhamster
Moderator: Sylvia.
-
dionne duda
Leeftijd goudhamster
M
Laatst gewijzigd door dionne duda op 08 nov 2020, 23:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Leeftijd goudhamster
Hoii
Meestal zijn de diertjes tussen een week of 3 en 5. Maar als ik de foto's zie is die zeker al ouder. Hoe oud kan ik helaas niet zeggen, daarvoor heb ik te weinig ervaring met syren.
Je zegt ook dat ze aan de tralies bijt, wat uiteraard niet heel fijn is. Heb je nog goed advies gekregen over het verblijf? Je kunt onder het kopje huisvesting hier op het forum een hoop informatie vinden over geschikte verblijven. Succes!
Meestal zijn de diertjes tussen een week of 3 en 5. Maar als ik de foto's zie is die zeker al ouder. Hoe oud kan ik helaas niet zeggen, daarvoor heb ik te weinig ervaring met syren.
Je zegt ook dat ze aan de tralies bijt, wat uiteraard niet heel fijn is. Heb je nog goed advies gekregen over het verblijf? Je kunt onder het kopje huisvesting hier op het forum een hoop informatie vinden over geschikte verblijven. Succes!
Remy
In memoriam
♥ Mort ♥
♥ Napoleon ♥
♥ Phoebe ♥
♥ Penelope ♥
♥ Sir Camelot ♥
♥ Dory ♥
♥ Linus ♥
In memoriam
♥ Mort ♥
♥ Napoleon ♥
♥ Phoebe ♥
♥ Penelope ♥
♥ Sir Camelot ♥
♥ Dory ♥
♥ Linus ♥
-
dionne duda
Laatst gewijzigd door dionne duda op 09 nov 2020, 00:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Goudhamster Hammie
- Hamsters: Lilly
Wat een leukerd! Lijkt sprekend op mijn eigen hamster!
Het is lastig om te gokken hoe oud een hamster is. Dierenwinkels krijgen hun hamsters vaak al rond de 4-5 weken binnen. Jouw hamster schat ik echter rond de 8-9 weken (op basis van hoe onze syrtjes er toen uitzagen rond die leeftijd)
Verder lijkt het alsof jouw wel heel erg klein is. Syren zijn een stuk groter dan dwergjes en hebben een stuk meer ruimte nodig. Het is belangrijk dat je een kooi hebt met een absolute minimum van 80x50, maar het liefst groter natuurlijk.
Goed dat je wil gaan kijken voor een ander verblijf. Op marktplaats kun je vaak goede kooien overnemen tegen lagere prijzen. Goede kooien zijn: cricetti 15, cricetti 100, de Alaska, Ferplasr Mary etc.
Het is lastig om te gokken hoe oud een hamster is. Dierenwinkels krijgen hun hamsters vaak al rond de 4-5 weken binnen. Jouw hamster schat ik echter rond de 8-9 weken (op basis van hoe onze syrtjes er toen uitzagen rond die leeftijd)
Verder lijkt het alsof jouw wel heel erg klein is. Syren zijn een stuk groter dan dwergjes en hebben een stuk meer ruimte nodig. Het is belangrijk dat je een kooi hebt met een absolute minimum van 80x50, maar het liefst groter natuurlijk.
Goed dat je wil gaan kijken voor een ander verblijf. Op marktplaats kun je vaak goede kooien overnemen tegen lagere prijzen. Goede kooien zijn: cricetti 15, cricetti 100, de Alaska, Ferplasr Mary etc.
-
dionne duda
Laatst gewijzigd door dionne duda op 09 nov 2020, 00:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Syrische hamsters worden gemiddeld 1,5 tot 2 jaar.
Mijn hamster werd 2 jaar en ongeveer 2 maanden.
Sommigen kunnen 3 of 4 worden en een enkeling 5 maar dat is al heel zeldzaam.
Mijn hamster werd 2 jaar en ongeveer 2 maanden.
Sommigen kunnen 3 of 4 worden en een enkeling 5 maar dat is al heel zeldzaam.
Houd ook marktplaats in de gaten, daar zijn regelmatig glazen bakken te vinden voor een goed prijsje. Overigens zou ik zeker kijken voor minimaal 100x50 voor een syr, anders loop je het risico dat je over een halfjaar weer op zoek moet naar iets anders. Succes!
Remy
In memoriam
♥ Mort ♥
♥ Napoleon ♥
♥ Phoebe ♥
♥ Penelope ♥
♥ Sir Camelot ♥
♥ Dory ♥
♥ Linus ♥
In memoriam
♥ Mort ♥
♥ Napoleon ♥