Wanneer verwildering
Moderator: Sylvia.
Wanneer verwildering
Hoi ik heb een vraagje ik heb een hamster sinds 06 06 2020 maar ik durf hem niet te pakken wel aaien en iets lekkers geven maar niet pakken nu is de vraag hoelang duurt het voordat hij verwildert is of is dat niet te zeggen groetjes jason
- Sicos
- Beheerder
- Hamsters: 1 rusje
- Leeftijd: 48
- Contacteer:
Re: Wanneer verwildering
Het gaat er meer om hoe oud je hamster is en of deze handtam is gemaakt toen die jong was. Natuurlijk kan een hamster verwilderen maar als deze op jonge leeftijd handtam is gemaakt dan blijft dit over het algemeen wel aanwezig.
-
jojo_4_life
- Hamsters: oreo
- Leeftijd: 18
als je bang bent om hem op te pakken kan je hem een snoepje op je hand geven en dat heel rustig je hand een paar centimeter op tillen, als je dat doet kan je zelf aan het gevoel wennen en je hamster kan er ook aan wennen. als hij dan besluit om van je hand af te springen is het niet op een gevaarlijke hoogte, suc6!
groetjes jojo_4_life
r.i.p.
speedy ❤
boefje❤
r.i.p.
speedy ❤
boefje❤
Mijn hamster is nooit handtam gemaakt. Hij is in een opvang geboren waar hij weinig gehanteerd is, daarna heb ik hem gekregen en lange tijd enkel af en toe met een bakje uit de kooi gehaald en niet echt vastgehouden. Hij is nu 1,5 en zo lief als maar kan. Watervlug natuurlijk, maar ik kan hem oppakken en vasthouden, hij vind het allemaal prima.Of ik dat nou elke dag of maar heel af en toe doe.
Denk daarom dat het ook heel erg aan het karakter ligt.
Denk daarom dat het ook heel erg aan het karakter ligt.