op zoek naar hamster max 50 km van Leiden

Zoek je een hamster of hamsterspulletjes? Of wil je juist wat verkopen?

Moderator: Sylvia.

Plaats reactie
Julian

op zoek naar hamster max 50 km van Leiden

Bericht door Julian »

Hallo allemaal.

Onze hamster is helaas recentelijk overleden. Was een lief beestje. Goudkleurige hamster. Ze bleek diabetes te hebben en na aangepaste voeding leek het een tijdje goed te gaan. Maar helaas.

Afijn op zoek naar een nieuw hamstertje.
Nu lees ik dat kopen in een dierenwinkel niet altijd de beste keus is. Afkomstig van grote fokkers etc.

Ben dan ook op zoek in omgeving (max 50km) van Leiden voor een goede fokker die met liefde voor de dieren dit doet. Gezondheid en welzijn hoog in vaandel staat. Alleen zie even door de bomen het bos niet meer in alle informatie qua aanbieder.

Begrijp wel dat een syrische of een russische dwerghamster het makkelijkste tam worden.
Ook las ik iets over fokkers die met een stamboom werken. Is dat aan te bevelen?

Wie weet een goed adres.

Mvg Julian

syrischegoudhamster

Re: op zoek naar hamster max 50 km van Leiden

Bericht door syrischegoudhamster »

Ik kan je Hamstery Eevee in Leidschendam echt aanraden! Zit niet zo ver bij jouw vandaan en ik denk dat het echt is wat je zoekt. Ze heeft syrische/goud hamsters en ze zijn super tam en ze is heel goed voor haar dieren. Je kan haar op facebook opzoeken of op google, ze heeft zowel een facebookpagina als een website. Voor een hele lieve, tamme en gezonde hamster is dit een heel goed adres.
syrischegoudhamster

Re: op zoek naar hamster max 50 km van Leiden

Bericht door syrischegoudhamster »

Een goudhamster of russische dwerghamsters zijn wel het makkelijkst tam te maken inderdaad. Stamboom hoeft niet perse als je een hamstertje als huisdier wilt, dat is meer voor fokkers. Ik weet ook niet hoe groot je verblijf is? Voor een goudhamster is 100x50x50 nodig en voor een dwerghamster 80x50x50 of 100x40x40
Plaats reactie