Hamster overlijd
Moderator: Sylvia.
-
PipKikiBollie
- Hamsters: Pip - Kiki -Bollie
- Leeftijd: 19
Hamster overlijd
Hallo mijn hamstertje van 2 jaar en 7 maanden is aan het overlijden omdat ze koud is en amper beweegt ook wel heel veel maar wel met moeite zie je ik heb haar even in mijn handen gehad maar heb haar nu in haar doos gezet waar ze altijd in kon toen ze door de kamer rende omdat ik zie dat ze daar wel comfortabel ligt nu ik weet niet wat ik nu nog kan doen voor der en hoelang het duurt tot ze echt overlijd ik maak me altijd erge zorgen dat ze lijden er zit wc papier dat ze zelf heeft verzameld in de doos kan iemand mij wat informatie geven over hamster die overlijden en de (trekkingen) die ze geven want ik heb mijn derde hamster al en ik kan nooit goeie informatie vinden erover en ben nu erg aan het huilen ik wou haar nog wat lekkers geven van yogurt maar ik ben bang dat het haar nog meer moeite kost
-
PipKikiBollie
Re: Hamster overlijd
sorry als ik iets vaag getyped heb maar ik ben erg verdrietigPipKikiBollie schreef: 15 feb 2024, 17:56 Hallo mijn hamstertje van 2 jaar en 7 maanden is aan het overlijden omdat ze koud is en amper beweegt ook wel heel veel maar wel met moeite zie je ik heb haar even in mijn handen gehad maar heb haar nu in haar doos gezet waar ze altijd in kon toen ze door de kamer rende omdat ik zie dat ze daar wel comfortabel ligt nu ik weet niet wat ik nu nog kan doen voor der en hoelang het duurt tot ze echt overlijd ik maak me altijd erge zorgen dat ze lijden er zit wc papier dat ze zelf heeft verzameld in de doos kan iemand mij wat informatie geven over hamster die overlijden en de (trekkingen) die ze geven want ik heb mijn derde hamster al en ik kan nooit goeie informatie vinden erover en ben nu erg aan het huilen ik wou haar nog wat lekkers geven van yogurt maar ik ben bang dat het haar nog meer moeite kost
-
PipKikiBollie
Ik kan gewoon nergens vinden hoelang het duurt tot ze echt overlijd ik wil dat ze niet lijd namelijkPipKikiBollie schreef: 15 feb 2024, 17:56 Hallo mijn hamstertje van 2 jaar en 7 maanden is aan het overlijden omdat ze koud is en amper beweegt ook wel heel veel maar wel met moeite zie je ik heb haar even in mijn handen gehad maar heb haar nu in haar doos gezet waar ze altijd in kon toen ze door de kamer rende omdat ik zie dat ze daar wel comfortabel ligt nu ik weet niet wat ik nu nog kan doen voor der en hoelang het duurt tot ze echt overlijd ik maak me altijd erge zorgen dat ze lijden er zit wc papier dat ze zelf heeft verzameld in de doos kan iemand mij wat informatie geven over hamster die overlijden en de (trekkingen) die ze geven want ik heb mijn derde hamster al en ik kan nooit goeie informatie vinden erover en ben nu erg aan het huilen ik wou haar nog wat lekkers geven van yogurt maar ik ben bang dat het haar nog meer moeite kost
- xDenies
- Leeftijd: 32
- Contacteer:
Veel sterkte!
Je kan niets doen, laat hem of haar lekker met rust, een fijn holletje heb je al gerealiseerd. Ik hoop dat het snel klaar is, maar soms kan het dagen duren. Het is niet perse lijden, het hoort er gewoon allemaal bij.
Je kan niets doen, laat hem of haar lekker met rust, een fijn holletje heb je al gerealiseerd. Ik hoop dat het snel klaar is, maar soms kan het dagen duren. Het is niet perse lijden, het hoort er gewoon allemaal bij.
Little Paws Pet Shop
https://littlepawspetshop.nl
HamsterScaping, het creëren van een natuurlijke leefwereld voor je hamster.
http://www.HamsterScaping.Info
Facebookgroep Hamsterscaping
Hamstery Pure Colour
https://hamsterypurecolour.nl
Facebookpagina
https://littlepawspetshop.nl
HamsterScaping, het creëren van een natuurlijke leefwereld voor je hamster.
http://www.HamsterScaping.Info
Facebookgroep Hamsterscaping
Hamstery Pure Colour
https://hamsterypurecolour.nl
Facebookpagina
2 jaar en 7 maanden is niet niks voor een hamster, je hebt uw hamstertje blijkbaar goed verzorgd dat ze zo oud mag worden...je moet voor je hamstertje niet treuren als ze dood is, daar help je uw hamstertje niet mee en je maakt uzelf alleen maar onnodig ongelukkig. Het feit dat je u verdrietig voelt zegt al veel over hoe graag je het beestje zag maar de dood is nu eenmaal iets waar elk levend wezen ooit mee te maken krijgt...sterkte
-
PipKikiBollie
leslcor schreef: 15 feb 2024, 23:21 2 jaar en 7 maanden is niet niks voor een hamster, je hebt uw hamstertje blijkbaar goed verzorgd dat ze zo oud mag worden...je moet voor je hamstertje niet treuren als ze dood is, daar help je uw hamstertje niet mee en je maakt uzelf alleen maar onnodig ongelukkig. Het feit dat je u verdrietig voelt zegt al veel over hoe graag je het beestje zag maar de dood is nu eenmaal iets waar elk levend wezen ooit mee te maken krijgt...sterkte
Bedankt ze is overleden om 22.00 ongeveer 15 feb ik ben er erg verdrietig over maar ik hield het in de gaten en liet haar met rust en ze ging volgendsmij slapen en stierf op een rustige manier gelukkig ik mis haar wel alxDenies schreef: 15 feb 2024, 19:37 Veel sterkte!
-
HamsterBob
Sterkte met het verlies.
Ik snap dat je verdrietig bent ervan. Het is jammer dat hamsters niet zo oud worden. Wel mooi dat je hamstertje op een rustige manier heeft mogen gaan.
Veel sterkte!
Remy
In memoriam
♥ Mort ♥
♥ Napoleon ♥
♥ Phoebe ♥
♥ Penelope ♥
♥ Sir Camelot ♥
♥ Dory ♥
♥ Linus ♥
In memoriam