Oogje van mijn hamster dat een beetje dik is

Voor alle vragen over de gezondheid van je hamster

Moderator: Sylvia.

HamsterLoverElien
Hamsters: Bunny

Re: Oogje van mijn hamster dat een beetje dik is

Bericht door HamsterLoverElien »

Mijn lief hamstertje zit in een ontzettend groot glazen terrarium. Er zijn dus geen tralies om aan te klimmen... Haar terrarium is volledig ingericht met houten huisjes, bruggetjes, tunneltjes, een zandbad, een looprad, en allerlei houten speeltjes om door, over of op te springen. Dit is echt de meest acrobatische hamster die ik ooit had. Ze klimt overal op en geniet van de volledige inrichting. Hamsters zijn misschien geen klimmers, maar dit kleintje kan toch overal op geraken: op het hoogste huisje klimt ze met gemak. Grappig om te zien. De trucjes kan en doet ze uit zichzelf. Je zou ze echt bezig moeten zien. Een acrobaat is er niks tegen ;-)

leslcor

Bericht door leslcor »

Ik geloof dat goed...meerdere van onze hamsters klimmen op hun huisjes of takken...bij Blackie is dit duidelijk om aandacht te trekken en dichter bij ons te staan (wil graag een snackie) bij de Cutie destijds leek het eerder op een ontsnappingspoging.....
HamsterLoverElien
Hamsters: Bunny

Bericht door HamsterLoverElien »

Bunny is ontzettend nieuwsgierig. Ik wed dat het bij haar ook is om mijn aandacht te trekken. :-)
leslcor

Bericht door leslcor »

HamsterLoverElien schreef: 24 feb 2024, 19:53 Bunny is ontzettend nieuwsgierig. Ik wed dat het bij haar ook is om mijn aandacht te trekken. :-)
Dat is dan een slimme hamster die geen schrik van jou heeft...tof
xDenies
Leeftijd: 32
Contacteer:

Bericht door xDenies »

HamsterLoverElien schreef: 24 feb 2024, 19:46 Mijn lief hamstertje zit in een ontzettend groot glazen terrarium. Er zijn dus geen tralies om aan te klimmen... Haar terrarium is volledig ingericht met houten huisjes, bruggetjes, tunneltjes, een zandbad, een looprad, en allerlei houten speeltjes om door, over of op te springen. Dit is echt de meest acrobatische hamster die ik ooit had. Ze klimt overal op en geniet van de volledige inrichting. Hamsters zijn misschien geen klimmers, maar dit kleintje kan toch overal op geraken: op het hoogste huisje klimt ze met gemak. Grappig om te zien. De trucjes kan en doet ze uit zichzelf. Je zou ze echt bezig moeten zien. Een acrobaat is er niks tegen ;-)
Ik vroeg er vooral naar omdat er vandaag de dag nog steeds mensen hun hamster in een niet geschikte huisvesting houden en het grappig vinden als hun hamstertje aan de bovenkant van de kooi rond bungelt. Ze noemen het dan ook een acrobaat. Ik ben in 2014 niet voor niets met HamsterScaping begonnen en streef niet voor niets naar het verspreiden van informatie.

Fijn dat je het anders bedoelde!
Little Paws Pet Shop
https://littlepawspetshop.nl
HamsterScaping, het creëren van een natuurlijke leefwereld voor je hamster.
http://www.HamsterScaping.Info
Facebookgroep Hamsterscaping
Hamstery Pure Colour
https://hamsterypurecolour.nl
Facebookpagina
Plaats reactie