Hallo ik ben Aaf, en heb een hele lieve en sterke Syrische hamster. Ze heet Miss Happy Face en is inderdaad een vrolijk meisje van anderhalf jaar oud. Omdat wij een kitten krijgen zoeken we voor haar een ander baasje. Iemand die dol is op hamsters en goed voor haar wil zorgen. En met haar wil spelen. Ze houdt ervan om over je heen te wandelen. Ze heeft geen rust om in je hand te blijven zitten en geaaid te worden. Ze wandelt liever verder naar je schouders. Ze kan een paar trucjes: op haar achterpoten staan als je een brokje voor haar neusje in de lucht houdt, en als je je hand op steekt als een 'high five' dan loopt ze er achteraan. En ik ben bezig met haar een echte 'high five' te leren. Ze is heel erg sterk en klimt de hele kooi door. Ze is hand tam en in de anderhalf jaar dat ik haar heb heeft ze me maar 2 keer zachtjes gebeten. Wel knabbelt ze soms een beetje aan mijn kleding. Ze heeft niet altijd zin om te spelen maar dat merk je vanzelf. Dan komt ze haar kooi niet uit. En over de kooi gesproken, die krijg je er natuurlijk bij. Het is een goede kooi met een glazen onderkant zodat het niet gaat stinken.
Wie heeft interesse in mijn hamster? We wonen in Haarlem.
We horen het graag!
Groetjes van Aaf en van mijn moeder Leontine.
Misschien is het wel zinvol om het "krijgen" van een kitten wat uit te stellen gezien de ouderdom van de hamster...ik ga er ook vanuit dat een kitten niet onmiddelijk een bedreiging is voor een hamster en mits je blijkbaar goed met dieren kunt omgaan kan je haar ongetwijfeld leren dat die hamster bij de familie hoort...(staan toch filmpjes genoeg op internet waarin allerhande diersoorten elkaar niet opeten/aanvallen)
Met de vakantie voor de deur zullen er wellicht weinig mensen zich aangesproken voelen maar hopelijk voor u lukt het.
Wel, dat doet mij nu eens echt plezier...hamsters worden zowiezo niet heel oud en eerlijk gezegd denk ik niet dat de hamster ergens anders beter af kan zijn dan bij jullie.....