Geslacht hamster?

Voor alles wat niet bij de overige hamsterfora thuishoort, zoals vragen over gedrag.

Moderator: Sylvia.

Plaats reactie
PoppyHamster07

Geslacht hamster?

Bericht door PoppyHamster07 »

Halloo,
Ik heb sinds begin maart dit jaar weer een Syrische hamster, een vrouw genaamd Mona. Bijna iedere avond haal ik haar even uit het hok om haar te introduceren met nieuwe geurtjes, speeltjes en even met haar te zitten etc. Gisteravond viel het mij ineens op dat er 2 kwabjes (die op de foto wat groter lijken..) te zien zijn. Wat ik heel raar vind, want ik heb haar gekocht als vrouw. Heb eerder een mannelijke syr gehad waarbij VRIJ DUIDELIJK was dat het een man was 👀. En zoals in veel andere berichten werd vermeld is dat het verschil tussen man en vrouw wel goed te zien is doordat mannen grote ballen hebben. M'n vorige syr had ze groter dan Mona. Dus ga ik wel even twijfelen... iemand die even mee kan kijken? ;) Denk dat ze toch geen ze is..
Ik heb ook nog een filmpje, alleen lukt het niet om die up te loaden dus hopelijk zijn de foto's ook oke!

Afbeelding

Afbeelding

PoppyHamster07

Re: Geslacht hamster?

Bericht door PoppyHamster07 »

iemand die het kan confirmen? En zou ik dit melden bij de winkel waar ik haar/hem/hEt gekocht heb?
Jinte
Hamsters: Niyara

Re: Geslacht hamster?

Bericht door Jinte »

Mijn vermoedden is een mannetje, maar 100% zeker ben ik niet.
Kijk hier even naar: https://www.dehamster.nl/fokken-voortpl ... -hamsters/

Of melden bij de dierenwinkel zinvol is weet ik niet.
Dierenwinkels hebben het wel vaker fout voor wat betreft het geslacht of zelfs het soort hamster.............
Plaats reactie