forum bestaat niet meer
Moderator: Sylvia.
hoi,
ik kan ook al een paar dagen er niet op, en we hebben internet van de firma waar mn vriend werkt. dus hij kan die dingen wat meer uitpluizen dan een 'gewone sterveling'. en volgens hem is het probleem dat: er is een dns probleem, maw de host lost niet op naar het ip adres. op IP is de site wel altijd bereikbaar.
ik begrijp niets van wat hij me net gedicteerd heeft, maar als jullie (moderators) het snappen en er iets mee kunnen doen, ga je gang!
hopelijk duren de problemen niet te lang, want het is een veel te leuk forum om te moeten missen!
groetjes, joke
ik kan ook al een paar dagen er niet op, en we hebben internet van de firma waar mn vriend werkt. dus hij kan die dingen wat meer uitpluizen dan een 'gewone sterveling'. en volgens hem is het probleem dat: er is een dns probleem, maw de host lost niet op naar het ip adres. op IP is de site wel altijd bereikbaar.
ik begrijp niets van wat hij me net gedicteerd heeft, maar als jullie (moderators) het snappen en er iets mee kunnen doen, ga je gang!
hopelijk duren de problemen niet te lang, want het is een veel te leuk forum om te moeten missen!
groetjes, joke
-
biawa
-
Sasserdesas
- Leeftijd: 36
-
biawa
-
CrazyCatLady
- AtelierBrigitte
- Hamsters: 1 campje
- Leeftijd: 54
- Contacteer:
Heb Chello en ik heb eigenlijk geen problemen gehad de laatste tijd.
Wil je een blijvende herinnering (tekening) van je hamster (of ander huisdier)?
Kijk eens op AtelierBrigitte of lees mee op mijn weblog
Kijk eens op AtelierBrigitte of lees mee op mijn weblog
Bientje heeft via msn laten weten dat ze niet op het forum kan komen. Ook als ik haar deze link geef : http://forum.dehamster.nl/index.php komt ze er niet op... 
-
APPELTJE_6
- Leeftijd: 42
- Contacteer:
-
CrazyCatLady