Hoezo handtam

Louise
Moderator: Sylvia.
Twee dingen:Yvon schreef:Wowwwwwwww, das pas handtam!! Hoe heb je dat zo gekregen zeg??!!
Jawel, maar dan houd je hem toch tegen? Zo went hij ook aan je handen en je geur.Yvon schreef:maar dan glipt ie er toch zo over of niet?
Dat kan natuurlijk ook, maar dat lijkt mij gewoon meer gedoe, en je moet wel iets goeds maken, anders klimt hij daar net zo hard overheen!Yvon schreef:Kan je niet beter van gewoon allemaal voorwerpen een soort hok op de grond maken? en dan een beetje met Knuffie spelen?
Je mag het bericht wel lezen hoor.Yvon schreef:Wowwwwwwww, das pas handtam!! Hoe heb je dat zo gekregen zeg??!!
Mijn Kunffie is gewoon heeeeeeeel erg bang, hij bibberd egt heel erg!
Jijhad bolgus mij gezegt dan je haar tussen je benen kan laten lopen, maar dan glipt ie er toch zo over of niet? Kan je niet beter van gewoon allemaal voorwerpen een soort hok op de grond maken? en dan een beetje met Knuffie spelen?
Nou ik ga dat igg proberen:)
Dat heb je ook al gevraagd in je onderwerp over tam maken, http://www.dehamster.nl/forum/viewtopic.php?t=10095, en daar heb ik er ook al antwoord op gegevenYvon schreef:Hoihoi, wat bedoelen jullie precies met oppakken?