Hoi,
Wij hebben er een hamstertje we noemen het Egeltje bij een leuk diertje alleen is het heel schuw
Het is wildkleurig en heeft een beetje korte ruige haren en heeft geen streep op de rug(heeft deze een andere naam ). Is dit wel een rusje die hebben toch altijd een streep op de rug?
Het lukt nog steeds niet om een foto te plaatsen (het stuk op internet zetten wil niet lukken) sorry ik ben van nature blond.
groetjes Carla
en ook muis, cavia, clown en keenay ,8 gerbils en de 19 muizen
Wie een schrijffout vind mag hem hebben.
rusjes hebben meestal wel een streep op de rug. er bestaan altijd wel wat aparten, zoals ook mijn bo. zijn heeft er het hele jaar witte vlekken bij. ik denk dat het komt doordat er een heel klein beetje een campelli in he bloed zit. bij jouw egeltje kan het ook zijn dat er ander ras in het bloed zit, heel klein beetje maar. ik weet het niet hoor, het hoeft niet. maar het kan zo zijn
Probeer er eens een foto van te maken! Ik heb net zoals Bo een heel aparts "rusje", met allemaal witte vlekken. Een Rusbelli noem ik het maar, omdat hij een kruising is tussen Campbelli en Russische dwerghamster.
Ik ben benieuwd naar de jouwe!
Groetjes van Sandra, Floris, Lotje, Zelano, Alanda en kabouter Otje
Bo schreef:rusjes hebben meestal wel een streep op de rug. er bestaan altijd wel wat aparten, zoals ook mijn bo. zijn heeft er het hele jaar witte vlekken bij.
Correctie: Russen hebben altijd een aalstreep. Als je hamster geen aalstreep heeft is het of een Campelli of een kruising Rus/Campbelli.
dan heeft ze dus geen Rus want ze zegt juist dat haar hamster geen streep heeft..
misschien is het dan zo'n campbelli die zijn meestal heel schuw en niet echt tam....
Helene schreef: misschien is het dan zo'n campbelli die zijn meestal heel schuw en niet echt tam....
Vooroordelen...
ik heb geen verstand van campbelli's dus ik zeg maar wat ik lees en hoor.. misschien dat 1 op de 10 wel lief is maarja daar ga ik mijn concusie niet op baseren natuurlijk
Misschien kun je beter niet geloven wat je leest en hoort. Er gaan nogal wat wilde verhalen over Campbelli's, maar een Campbelli die goed opgevoed is is niks agressiever dan een Rusje. Ik vind dat opvoeding de doorslaggevende factor is, niet ras. Ik betreur het daarom ook zeer dat de Campbelli zo'n slechte reputatie heeft, ik vind er niks van waar.