Ik heb weer een nestje met jonge russische dwerghamsters. Het moedertje is een pearltje van Rene Markvoort. Ze is drager voor een geel gen. De vader is eigen fok geel wildkleur. Ze zijn de gelukkige ouders van 7 jonkies geworden. Zover ik heb kunnen zien zitten er 4 met zwarte ogen bij en 3 met rode. Ik ben zelf natuurlijk heel nieuwsgierig naar de roodogige. Ik hoop dat er weer geel wildkleurtjes tussen zitten.
Moeder Bounty 2
Vader Ritter
Het nestje met 7 jonkies. [/img]
Laatst gewijzigd door Anonymous op 13 aug 2005, 23:13, 18 keer totaal gewijzigd.
artificial_green schreef:liggen ze niet in een warm nestje?
Ja wel hoor, ze liggen in een groot nest van versnipperd wc-papier. Ik had het even opzij gehouden om de foto te maken. Gelukkig weet ik dat het moedertje niet zo'n stresskip is en dit ook toe laat.
Omdat ik het leuk vind om eens goed de ontwikkeling van een eigen nestje te volgen, heb ik het fototoestel van mij vriend geleend. Ik ben vanplan daar elke dag minimaal een foto mee te schieten zodat je langzaam de veranderingen een beetje ziet.
Ooooooh wat klein, echt schattig gewoon !! GEFELICITEERD
[color=red][size=84]Heel veel liefs [b]L[/b]inda en [b]S[/b]kip[/color][/size]
[color=purple][size=84]~Dag lieve boefjes jullie vergeten zal ik nooit~[/color][/size]
Mijn site [size=84][url]http://fiene.dierenforum.nl[/url][/size]
Hartstikke leuk om het zo per dag te kunnen volgen. Je ziet al verschil, hè, de eerste dag zijn ze nog wat meer garnalig, de tweede dag zijn het al meer hamstertjes
Ik zat te denken: als dit onderwerp op deze manier goed 'lukt', is het misschien wel leuk om straks een link ernaar op te nemen in de FAQ. Er staat nu een link in naar mijn ook vrij gedetailleerde onderwerp van het nestje van Max, maar dat zijn Syren (en ik heb de eerste paar dagen overgeslagen, ik mocht niet dichtbij komen van Max toen). Ook eentje erbij waarin je een nestje Russen kan volgen zou leuk zijn... wat denk jij, Monique? En eerst maar eens kijken hoe het verder gaat natuurlijk...
Ze leven alle 7 nog en de oortjes beginnen nu iets te ontwikkelen.
Ik denk als ik het zo zie dat het 1 wildkleurtje, 3 pearls met zwarte ogen, 2 pearls met rode ogen en 1 geelwildkleur wordt. En nu nog afwachten of ik gelijk krijg.
Louise schreef:
Ik zat te denken: als dit onderwerp op deze manier goed 'lukt', is het misschien wel leuk om straks een link ernaar op te nemen in de FAQ. Er staat nu een link in naar mijn ook vrij gedetailleerde onderwerp van het nestje van Max, maar dat zijn Syren (en ik heb de eerste paar dagen overgeslagen, ik mocht niet dichtbij komen van Max toen). Ook eentje erbij waarin je een nestje Russen kan volgen zou leuk zijn... wat denk jij, Monique? En eerst maar eens kijken hoe het verder gaat natuurlijk...
Lijkt me gaaf . Maar voorlopig moeten ze nog een 3 weekjes met mij elke dag een paar minuutjes boven ze met een camera overleven .
Van mij mag het in ieder geval.