Lol met meelwormen
Moderator: Sylvia.
Lol met meelwormen
Mozes wordt weer lekker verwend door mij, zeker omdat hij gisteren halfjarig was. Maar ik vind dat mijn ventje weer moet gaan werken voor zijn eten. Nou heb ik iets heel leuks ontdekt!
Neem een dop van een pelpinda, waar de pinda's al uit zijn. Het moet een dop zijn met alleen ergens een klein gaatje erin. Gooi er een meelworm in, en schotel je hamster de pindadop voor. Nou, je had Mozes moeten zien!! Ik heb nog nooit zo snel een pindadop zien sneuvelen. Misschien een leuk ideetje voor jullie hamsters?
Neem een dop van een pelpinda, waar de pinda's al uit zijn. Het moet een dop zijn met alleen ergens een klein gaatje erin. Gooi er een meelworm in, en schotel je hamster de pindadop voor. Nou, je had Mozes moeten zien!! Ik heb nog nooit zo snel een pindadop zien sneuvelen. Misschien een leuk ideetje voor jullie hamsters?
Groetjes van Sandra, Floris, Lotje, Zelano, Alanda en kabouter Otje
- Sandra
- Leeftijd: 45
- Contacteer:
foto?
het is inderdaad een leuk idee
het is inderdaad een leuk idee
Groetjes Sandra, syrische hamster fokster sinds 26 januari 2004.
Hamstery il Criceto
http://www.vansandra.nl
HIC on Facebook
Hamstery il Criceto
http://www.vansandra.nl
HIC on Facebook
-
valentijn101
Hihi, wat een grappig idee zeg!
Maar ik denk dat je hamster toch raar op z'n neus keek toen hij ontdekte dat er een meelworm inzat.
Ga maar naast zijn kooi bivakkeren en maak een paar schitterende aktiefoto's van Mozes!
Al mijn hamsters zijn gek op meelwormen trouwens, de 1 eet ze direct op z'n gemak op (genietend met de oogjes half dicht) en een ander propt ze snel weg in zijn/haar wangzak en kijkt gulzig waar de rest blijft.
En we durven ze gelukkig ook vast te pakken, mijn dochters van 3 en 9 jaar en ik. Ik heb ze wel nog een tijdje onthoofd voor ik ze gaf maar dat was zo'n vies gedoe! Nu geef ik ze gewoon eerst het koppie dan is het ook zo gebeurd voor ze.
groetjes van
Maar ik denk dat je hamster toch raar op z'n neus keek toen hij ontdekte dat er een meelworm inzat.
Ga maar naast zijn kooi bivakkeren en maak een paar schitterende aktiefoto's van Mozes!
Al mijn hamsters zijn gek op meelwormen trouwens, de 1 eet ze direct op z'n gemak op (genietend met de oogjes half dicht) en een ander propt ze snel weg in zijn/haar wangzak en kijkt gulzig waar de rest blijft.
En we durven ze gelukkig ook vast te pakken, mijn dochters van 3 en 9 jaar en ik. Ik heb ze wel nog een tijdje onthoofd voor ik ze gaf maar dat was zo'n vies gedoe! Nu geef ik ze gewoon eerst het koppie dan is het ook zo gebeurd voor ze.
groetjes van
- samantha love hammies!
hoi iedereen
wat zijn meelwormen en hoe zien ze eruit en waar kan je ze kopen?
grtz semmie
wat zijn meelwormen en hoe zien ze eruit en waar kan je ze kopen?
grtz semmie
[color=red]Groetjes[/color] [color=orange] Saruna, Schurfie, Covu, Eddie, en mij[/color] [color=blue]Hamsterwatten zijn slecht![/color] [color=indigo]beter een dicht dan een open radje[/color]
Aimee, zal je nooit vergeten!
- samantha love hammies!
hoi iedereen:zwaai:
bedankt snadraa
maar ik kan het plaatje niet zien
zijn vast gore dingen
grtz semmie
bedankt snadraa
maar ik kan het plaatje niet zien
zijn vast gore dingen
grtz semmie
[color=red]Groetjes[/color] [color=orange] Saruna, Schurfie, Covu, Eddie, en mij[/color] [color=blue]Hamsterwatten zijn slecht![/color] [color=indigo]beter een dicht dan een open radje[/color]
- samantha love hammies!