en kleuren?kunnen ze dat wel zien?Coco schreef:Hamsters kunnen zoiezo geen diepte zien.Bengeltje schreef:raar ik heb natuurlijk maar 1 hamster en dit is mijn eerste,ik maak me soms wel zorgen als ie niet in zijn huisje slaapt...maar hij zal wel hoogte vrees hebbe,kan dat trouwens?
baby alleen
Moderator: Sylvia.
Er is een topic geweest over dat mensen 3 staven hebben waarmee we dus kleuren kunnen zien en hamsters hebben er daar 2 van en kunnen dus minder kleuren zien, maar wel wat geloof ik.
www.stabyhoun.nl
Zouden jullie willen stemmen? http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1680715991523&set=a.1680710391383.88156.1646263442
Klik op de link en dan op: "Vind ik leuk". Thanks!
Zouden jullie willen stemmen? http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1680715991523&set=a.1680710391383.88156.1646263442
Klik op de link en dan op: "Vind ik leuk". Thanks!
Hmm.. dan is Mozes of ontzettend scheel, of je hebt geen gelijk. Als ik een meelworm voor hem neerleg wandeld hij er maar al te vaak in zijn enthousiasme overheen. Hij moet hem echt voelen en ruiken, maar volgens mij ziet hij hem niet echt. Mika daarentegen ziet wel vrij goed merk ik.Bengeltje schreef:oohh...oke dan weet ik dat...ze kunnen wel bijna allez zien,want ze hoeven hun kop niet op te draaien
Groetjes van Sandra, Floris, Lotje, Zelano, Alanda en kabouter Otje
-
Esther Langerak
Ik kan me alle twee de toppics nog wel herrinderen die van het kijken en slapen.
Slapen doen ze echt overal. Die van mij (ok spoort niet) slaapt heel vaak onderste boven in d'r buizen. eerste keer dat ik haar zo zag dacht ik dat ze dod was tot dat ik haar zag ademen en daarna heel verstoord weer een rondje zag draaien en verder sliep.
Ze zien dacht ik beperkt kleur, slecht diepte en afstand en uberhoubt niet verder scherp dan 30 cm als ik het me goed herriner. Ze gaan veel meer op gehoor en reuk als het om afstandswerk gaat. Maar pin me er niet op vast het is maar wat IK me herriner dus het kan best fout zijn
Slapen doen ze echt overal. Die van mij (ok spoort niet) slaapt heel vaak onderste boven in d'r buizen. eerste keer dat ik haar zo zag dacht ik dat ze dod was tot dat ik haar zag ademen en daarna heel verstoord weer een rondje zag draaien en verder sliep.
Ze zien dacht ik beperkt kleur, slecht diepte en afstand en uberhoubt niet verder scherp dan 30 cm als ik het me goed herriner. Ze gaan veel meer op gehoor en reuk als het om afstandswerk gaat. Maar pin me er niet op vast het is maar wat IK me herriner dus het kan best fout zijn
Groetjes van de hele dierenfamilie
-
biawa
-
speedylover
klopt ik had ergens (weet niet meer waar) gelezen dat ze maar 7CM ongv konden zien..biawa schreef:Dat lijkt me een erg riante inschatting.Esther Langerak schreef:slecht diepte en afstand en uberhoubt niet verder scherp dan 30 cm als ik het me goed herriner.Volgens mij zien ze maar een paar centimeter voor zich uit.
xxxx alison en speedy oftewel hampsterlover van de oude site
-
Bengeltje
- Leeftijd: 41
- Contacteer:
het staat hier in mijn hamster boekje..het boekje zal toch niet liegen?Snadraa schreef:Hmm.. dan is Mozes of ontzettend scheel, of je hebt geen gelijk. Als ik een meelworm voor hem neerleg wandeld hij er maar al te vaak in zijn enthousiasme overheen. Hij moet hem echt voelen en ruiken, maar volgens mij ziet hij hem niet echt. Mika daarentegen ziet wel vrij goed merk ik.Bengeltje schreef:oohh...oke dan weet ik dat...ze kunnen wel bijna allez zien,want ze hoeven hun kop niet op te draaien
-
kissme4life
- Leeftijd: 47