Welk hooi mag?

Stel hier je vragen of geef tips over de voeding van hamsters.

Moderator: Sylvia.

xMeliiss.
Leeftijd: 31

Bericht door xMeliiss. »

Mijn hamster krijgt 'gewone' hooi, zonder smaakjes of zoiets ;)

Groetjes Melissa,Dora & Bijou «33 .
Sanne.
Leeftijd: 32

Bericht door Sanne. »

Mijn hamsters krijgen steeds hooi (en woms ook stro), maar dat is als nestmateriaal bedoeld, want ik heb ze er nog nooit van zien eten...
Anoeska

Bericht door Anoeska »

Nou sinds gisteravond is mijn hamster er!
Ik heb kamillehooi in haar kooi gelegd, en ik zie haar er inderdaad niet van eten. Maar ze vind het wel lekker om er doorheen te graven en te lopen. :wink:
[color=darkred]-[size=75]xx-jes[/size][/color] [color=violet][size=75]Anoeska & Bibi[/size][/color]
Marloesjee
Leeftijd: 33

Bericht door Marloesjee »

Leuk dat je nu ook een hamster hebt! ;) wat voor heb je ?
Ik heb zelf hooi in hun slaapplaats en zaagsel als ondergrond zeg maar..!
Anoeska

Bericht door Anoeska »

Een Russische Dwerhamster mandarijn. :mrgreen:
Bibi is de naam. :+:

Ik heb er in het begin extra veel zaagsel en hooi ingedaan zodat ze lekker kan wegkruipen en daar maakt ze dan ook dankbaar gebruik van.
Als het even tegenzit zie ik haar de hele dag niet, en komt ze er 's avonds heel even een half uurtje uit en graaft zich weer in. :wink:
Vind het overigens wel raar dat ze maar zo kort op is, volgens mij is ze de rest van de nacht wel actief maar ik hoop dat ze binnekort 's avonds ook wel een beetje actief gaat worden. :D

Het hooi bevalt in ieder geval goed, ik hoef in principe niet zoveel te gebruiken omdat ze liever zaagsel gebruikt om zich mee in te nestelen dus dat scheelt weer voor mij. :)
[color=darkred]-[size=75]xx-jes[/size][/color] [color=violet][size=75]Anoeska & Bibi[/size][/color]
Plaats reactie