Tara x Aiko
Moderator: Sylvia.
- Eveline
- Leeftijd: 48
- Contacteer:
Tara x Aiko
Zie voor het voorafgaande verhaal dit onderwerp
Laat ik ze maar een eigen topic geven, want dat er een nest zit aan te komen is toch wel bijna zeker nu.
Tara zit in haar duna, begint al lekker uit te dijen, mag niet meer loslopen in de woonkamer omdat ze de neiging heeft wat sloperiger te zijn (iets wat ik al vaker zag bij zwangere hams), heeft nu duidelijker zichtbare tepels...
Vrijdag (of evt. Zaterdag) kleine hamsjes....
In dit topic zal ik ze dan verder volgen.
Met hopelijk heel wat foto's, zodat iedereen flink in de verleiding komt 1 van de kleintjes te adopteren. Als leuk huisdier, want fokken met deze kleintjes is niet toegestaan, aangezien dit nest ook een grote vergissing was en beide ouders eigenlijk ook niet mochten fokken (omdat ze allebei uit de opvang komen dus).
Laat ik ze maar een eigen topic geven, want dat er een nest zit aan te komen is toch wel bijna zeker nu.
Tara zit in haar duna, begint al lekker uit te dijen, mag niet meer loslopen in de woonkamer omdat ze de neiging heeft wat sloperiger te zijn (iets wat ik al vaker zag bij zwangere hams), heeft nu duidelijker zichtbare tepels...
Vrijdag (of evt. Zaterdag) kleine hamsjes....
In dit topic zal ik ze dan verder volgen.
Met hopelijk heel wat foto's, zodat iedereen flink in de verleiding komt 1 van de kleintjes te adopteren. Als leuk huisdier, want fokken met deze kleintjes is niet toegestaan, aangezien dit nest ook een grote vergissing was en beide ouders eigenlijk ook niet mochten fokken (omdat ze allebei uit de opvang komen dus).
Laatst gewijzigd door Eveline op 21 jun 2007, 16:58, 6 keer totaal gewijzigd.
Groetjes van Eveline
Goud niet? Of niet nog een hamsterUta schreef:oow
ik ben dol op goud( maar die mach ik niet
)

Als ik kon zou ik álle hamster nemen

Duimen voor een gezond nestje. en vind je het stiekem toch niet leuk

xxx van Akina en Floortje
*huilt zachtjes*
*huilt zachtjes*
nog een hamsterAkina schreef:Goud niet? Of niet nog een hamsterUta schreef:oow
ik ben dol op goud( maar die mach ik niet
)
![]()
Als ik kon zou ik álle hamster nemenuhm maar uhm dan breekt er een derde wereldoorlog uit met mams.
![]()
Duimen voor een gezond nestje. en vind je het stiekem toch niet leuk

ik duim voorje

Groetjes Luc (Hamstery BBeauty)
-