Ik ben helemaal kapot...Basje is zojuist overleden
Basje leek juist weer wat op te knappen...
Ik had vanmiddag een tomaatje voor hem gekocht, waar hij altijd zo gek op is.
En zowaar toonde hij om een uur of 6 interesse er voor en begon er aan te eten.
Ik was helemaal blij en weer vol goede hoop.
Om kwart over 9 wilde ik weer even kijken wat hij zelf gegeten had en wat ik hem zou gaan geven met het spuitje.
En ik zag het gelijk...het was weer helemaal mis
Ik heb hem gelijk wat water willen geven, maar waar hij daarvoor nog het water toch begon te verwerken, bewoog hij nu niet eens zijn mondje.
Ik besloot daarop hem niet meer te dwingen en hem bij me te nemen in een sloop met een koelblok er bij.
Ik heb hem van half 10 tot zijn overlijden bij me op schoot gehad.
Dat is mijn enige troost, dat ik hem al die tijd nog over zijn kleine bolletje heb kunnen strelen...
Maar verder kan ik niet geloven, niet bevatten, niet begrijpen, dat mijn kleine mannetje er ineens niet meer is
Alles is leeg, alles is weg...ik ben leeg...ik ben kapot...ineens is er niets meer dan leegte...alles lijkt zonder zin...
Ik zal spoedig een regenboogtopic voor Basje aanmaken, maar ik ben even helemaal leeg en kapot...ik moet dit even zelf verwerken...
Maar ik wilde wel even snel dit topic bijwerken, want ik kan het gewoon even niet aan om allemaal pbtjes te beantwoorden hoe het met Basje gaat, terwijl hij er niet meer is...
Basje, mijn allerliefstje schat, rust zacht...
Je wilde zo graag bij ons blijven, je hebt zo gevochten, maar het zat er gewoon niet in...
En ook wij hoopten zo dat je bij ons zou blijven en hebben zo ons best gedaan om er alles aan te doen dat je bij ons zou blijven, maar het lag buiten onze macht...
Oh lieverd, wat moeten we nou zonder jou...
http://tinypic.com/r/2d9nzx2/6
Basje 19 september 2011 - 29 mei 2012