voeding help me !

Stel hier je vragen of geef tips over de voeding van hamsters.

Moderator: Sylvia.

Plaats reactie
DaphneAlmelo
Hamsters: *Bollie. Bibi
Leeftijd: 27

voeding help me !

Bericht door DaphneAlmelo »

Hooi . Ik heb sinds 3 weken een goudhamster en alles gaat heel goed en ze is ontzetend lief , maar ik heb een probleempje want toen ik haar kocht en ook voedsel kocht (die hartjes) zei die vrouw van de dierenwinkel dat ik haar 6 van die hartjes moet geven en dat doe ik ook en ik geef haar ook snoepjes of zon honing ding maar op school hebben we het vak dier en die vrouw zegt dat het veelste veel is voor een hamster ! ze is ook heel erg dik ! dus ik weet het even niet meer wie kan me helpen ? x

Never forget bollie <3 03-01-13 † 21-05-1 3<3
SpookyH
Hamsters: Pippin
Leeftijd: 25
Contacteer:

Re: voeding help me !

Bericht door SpookyH »

Welke hartjes bedoel je? En hoeveel weegt je hamster precies? Een goudhamster mag ongeveer tot 150 gram wegen.
☆ Rust in vrede, lieve Spooky { - - - / 17-11-12} en lieve Skinny { - - - / 20-11-12} ☆
isislovesnoopy
Hamsters: Ziza
Leeftijd: 26

Bericht door isislovesnoopy »

Wat voor hartjes? Zijn het snoepjes of basisvoer? Je kan ook beter geen info aan mensen uit de dierenwinkel vragen, dat is vaak niet waar. Snoepjes en honing dingen kun je beter niet geven, het kan af en toe als lekkers, maar 1 keer per week is genoeg. Heb je misschien een foto van je hamster? Dan kunnen we zien hoe dik hij is.
Groetjes:
Isis,
mijn hamster ziza
mijn 3 duitse herders & mijn 2 konijnen!

R.I.P hamsters: Muesli, Snoopy, Pukkie, Lola, fluffy, brownie, speedy :(
Samantha.
Hamsters: 0
Leeftijd: 33

Bericht door Samantha. »

Allereerst, welkom.

Wat voor hamster heb je? Hamsters eten niet meer dan ze op kunnen en hamsteren dus het eten en verstoppen het. Die hartjes zijn van science selective en zijn echt goed. Je kunt gerust een bakje vol doen. Die honing sticks bevatten veel suiker dus als eerste zou ik deze weg laten en wat groente of fruit geven.
En hoe zwaar is je hamster? Hoe weet je of je hamster te zwaar is?
People come and go but horses leave hoof prints on your heart.

In memorian: Bijoux † Jabari † AdeBayo † Djeger † Amaranthos † Vanity † Seraphim † konijn stamper † Aloysius †
DaphneAlmelo

Samantha. schreef:Allereerst, welkom.

Wat voor hamster heb je? Hamsters eten niet meer dan ze op kunnen en hamsteren dus het eten en verstoppen het. Die hartjes zijn van science selective en zijn echt goed. Je kunt gerust een bakje vol doen. Die honing sticks bevatten veel suiker dus als eerste zou ik deze weg laten en wat groente of fruit geven.
En hoe zwaar is je hamster? Hoe weet je of je hamster te zwaar is?
geeeen iedee hoe zwaar ze is ! thx voor de tips ;)

-- 18 apr 2013 18:37 --
isislovesnoopy schreef:Wat voor hartjes? Zijn het snoepjes of basisvoer? Je kan ook beter geen info aan mensen uit de dierenwinkel vragen, dat is vaak niet waar. Snoepjes en honing dingen kun je beter niet geven, het kan af en toe als lekkers, maar 1 keer per week is genoeg. Heb je misschien een foto van je hamster? Dan kunnen we zien hoe dik hij is.
Gwn voer maar hoe zet je er een foto p dan ? ik zit nog niet zo lang op deze site haha
claudtje25
Hamsters: rusje: Krummel
Leeftijd: 35

Bericht door claudtje25 »

die hartjes zijn zoals samantha al zei prima voer. Ik vind 6 eigenlijk erg weinig als vaste maaltijd.
zelf zou ik die wat meer geven en daarnaast wat groente of fruit en die andere snoepjes en honing stokjes weglaten,
lieve kleine Crush, je was veel te kort in mijn leven. Hopelijk heb je nu de rust die je op het laatste moment niet meer kon vinden.
Charlie, Indi, Crush, Izzy en Misty jullie waren lichtpuntjes in mijn leven. Rust zacht
DaphneAlmelo

claudtje25 schreef:die hartjes zijn zoals samantha al zei prima voer. Ik vind 6 eigenlijk erg weinig als vaste maaltijd.
zelf zou ik die wat meer geven en daarnaast wat groente of fruit en die andere snoepjes en honing stokjes weglaten,
Oh haha welk fruit ?
claudtje25
Hamsters: rusje: Krummel
Leeftijd: 35

Bericht door claudtje25 »

http://forum.dehamster.nl/viewtopic.php ... #p10725792 hier staat een hele lijst opgesomd van fruit en groente die ze mogen hebben
lieve kleine Crush, je was veel te kort in mijn leven. Hopelijk heb je nu de rust die je op het laatste moment niet meer kon vinden.
Charlie, Indi, Crush, Izzy en Misty jullie waren lichtpuntjes in mijn leven. Rust zacht
morgantcm
Moderator
Leeftijd: 40

Bericht door morgantcm »

Graag even opletten waar topics thuishoren qua subfora en ook even de Veelgestelde Vragen bij ieder onderdeel.
Rust zacht mijn lieve Snoopy (*08-2006 / 06-06-2008) en mijn lieve Bella (*04-2008 / 15-02-2010)
Plaats reactie