Indra mag vanaf Augustus gedekt worden, Ik zal eerste even de ouderdieren voorstellen:
Moeder van dit aankomende nestje Indra

Indra is geboren in Engeland bij David Baglin van Tristar Hams.Indra is geboren op 1 Maart 2013
Ik heb jouw samen met Abigaïl met de Exo naar Nederland gehaald. Indra is een mooi Geel Korthaar meisje, ik heb normaal gesproken veel meer met Langhaar en nu verwacht ik in mijn A en B nestje(s) 100% Korthaar. Ook aan deze lijn hoop ik andere keer Langhaar toe te voegen.

Indra is een lief druk meisje, ze moest erg wennen toen ze hier net was. Ze kreeg een ferplast mary waar ze bijna niet meer in te vinden was. Je bent ontzettend gegroeid sinds je hier bent. En uitgegroeid tot een verschrikkelijk lief knuffeltje. Indra staat elke avond voor haar deurtje te wachten op een knuffeltje of wat lekkers!

Vader van dit aankomende nestje Snow

Snow is geboren in Zweden bij Ablazing Hamstery, Ik heb jouw in April gekregen op 1 jarige leeftijd. Dat maakt jouw op het moment van dekken 1 jaar en 5 maanden oud. Jij was eigenlijk een fokdiertje die bij de fokker zou blijven, maar de fokker kon maar geen geschikte partner voor jouw vinden. dus mocht jij alsnog verhuizen.
Snow zou eigenlijk bij Marrie van Hamstery Pure honesty gaan wonen, maar na overleg mocht hij bij mij gaan wonen en zou hij bij ons beide een keer gaan dekken.
Wat was ik blij dat hij hier heen kon komen, het is een rustig lief mannetje die vanaf dag 1 alles wel prima vond. Het leek wel of hij helemaal niet bij hoefden te komen van de lange reis die hij gemaakt had. Van zweden naar de Exoknaag en van de Exoknaag naar Schiedam.
Snow is een Honeyblack Korthaar Rex Satijn mannetje.

Verwachting
Snow is een heel rustig lief mannetje en Indra een druk nieuwsgierig dametje, dat maakt deze combi zo geweldig. Hopelijk zullen de ukken qua karakters een combi van beide ouders worden.
Ik verwacht qua kleuren in dit nestje: Honing Roodoog en Geel 100% Korthaar, ook zullen er satijntjes geboren worden.
Planning
De bedoeling is om een vrouwtje aan te houden, om hier de lijn mee verder te zetten. Maar we wachten eerst het nestje af en we zullen pas na een aantal weken kiezen.
Reserveringen
Melissa (Hamstery Paradise ) - Bindi
Agnes (Hamstery de Chocoladefabriek) - B....
Daisy
Saskia
Er kan nog volop gereserveerd worden