Ik zou het er ook niet op gokken. Ongeveer hetzelfde wieltje word op dehamster.nl als dubbel fout omschreven, vanwege het open loopvlak en metalen standaard http://dehamster.nl/nodig.html
Je kan even op www.hamstert.nl kijken en contact met hun opnemen. Hun hebben ook een gerbilwebshop op www.gerbil.nl Ik weet dat ze dit loopradje bij het gerbil-gedeelte verkopen. Of het bij het hamstergedeelte (hamstert.nl) is weet ik niet. Zijn webshops van Hilda hier ook bekend op het forum.
De link waar @limbolandertje naar verwijst is met spijlen. Spijltjes is gevaarlijk deze kleine gaatjes, best kans dat het wel kan.
als die niet te koop staat is die niet geschikt. Hun houden erg rekening met wat wel/niet geschikt is voor gerbis of hamsters. Hun zijn het meest ervaren met beide soorten qua verkopers. Kijkend naar mijn gerbil heeft die grote voeten in vergelijking met mijn rus. Ik heb een molentje met vierkante gaatjes voor mijn gerrie vindt ik beslist niet geschikt voor een dwerg. Voor een volwassen syr wel een optie.
Hmm, ik vind het een twijfel geval. Ik moet toegeven dat het er een stuk degelijker uitziek als de metalen slechte (dubbel fout) radjes. Het raster lijkt mij wat te lastig lopen en dus gevaarlijk. Je zou is kunnen kijken hoe je hamster er in rent. Als een hamster niet lekker rent zie je dat gelijk dus dat lijkt mij een oké optie. De doorsnede is verder namelijk prima.
Groetjes van Corine en alle beestjes: Syr Cinna Bellies Floff en Mous Katten Floris en Lizzy
†Ukkie, Mini, Kiwie, Lychee, Mokka, Finn en Sid†
~Net toen de rups dacht dat zijn leven voorbij was, werd hij een vlinder~