Mijn naam is Sanne (19jr) en ik ben samen met mijn ouders opzoek naar een Syrische Hamster voor mijn neefje van 13. Hij heeft vroeger hamsters gehad bij zijn ouders en nu hij bij ons woont mist hij heel erg een maatje om zich heen. Na overleg met zijn ouders hebben mijn ouders besloten dat ze een hamster voor hem gaan kopen. Nu vind mijn moeder naar een Hamstery gaan teveel gedoe, dus komt het op mij neer. Ze vindt de dierenwinkel lekker dichtbij en makkelijk. Bovendien heb je dan direct een hamster, want ze willen natuurlijk niet wachten.
Ik zoek dus eigenlijk een Hamstery die binnenkort een nest verwacht van de Syrische Hamster of heeft in de buurt van Hellevoetsluis, Delft of Renswoude. Waarom nu ineens Renswoude? Mijn vriend woont daar, dus dan kan ik de hamster op komen halen als ik bij hem ben. Enige nadeel daarvan is dat mijn neefje en moeder niet mee komen. Langhaar, korthaar, kleur, maakt allemaal niet uit. Het enige wat mijn neefje graag wil is een vrouwtje. Mijn neefje is opzoek naar een maatje en of die nu zwart, wit of bruin is maakt echt niet uit. Het gaat ons er vooral om dat die een leuk karaktertje heeft en uit gezonde lijnen komt en hopelijk een tijdje mee gaat!
-- 01 okt 2013 18:24 --
Ik heb er één gevonden via Marktplaats in Rockanje met een nestje Syrische Hamsters, maar ik vraag mij af of deze betrouwbaar is. Ik kan helaas geen link plaatsen. De titel is "Baby hamsters, raszuiver gefokt". De hamsters kosten 7,50 per stuk en er zijn er nog drie van de zeven beschikbaar.