Zoals men wel weet werk ik in een dierenwinkel. Panda komt daar ook vandaan.
Ik heb mijzelf over de hamsters ontfermt en ben daar dus veel mee bezig. Nu kwam
mijn collega er mee dat er mensen waren die een nestje hadden, en de kleintjes kwijt wilden.
Kleintjes waren al wel op een leeftijd van acht weken, dus ik heb voor de zekerheid doorgevraagd.
Alles zat apart, etc etc. Ze zouden zaterdags gebracht worden.
Die dinsdag kwam ik op mijn werk en ging de diertjes verzorgen, en zag drie hele mooie russen
zitten, en zo goed als allemaal in hun wintervacht. Wat was dat leuk om te zien. Ook allemaal
erg nieuwsgierig en hartstikke tam. Het waren 2 broertjes en één zusje.
Omdat ze allemaal al tam zijn, waren ze ook al vrij snel gekocht(uiteraard groot hok, etc
Maar ééntje bleef er zitten. Dit was zo ontiegelijk nieuwsgierig en aanhankelijk .. en gisterochtend
klom hij zelfs zonder pardon op mijn hand. Nou het spijt me, toen was ik verkocht
Zodra de winkel dicht ging is dit knappe mannetje met mij mee naar huis gegaan! Plek zat, kooien
over, dus waarom ook niet.
En als je dan ziet hoe gelukkig zo'n beestje wordt van een zandbadje, loopwiel en graaf mogelijkheden.
Geweldig!
Zijn naam is Saviour geworden. Het is een mannelijke Russische dwerghamster, nu in wintervacht. Gok
gewoon een wildkleurtje. Hij is op dit moment negen weken oud. Hij heeft een gewicht van 34 gram.
Zijn dag/nacht ritme is dus niet zoals bij de meeste russen, en hij was zojuist dus ook heerlijk actief
aan het rondrennen en graven. Zie hier dus de foto's

Plet tegen t glas.

Plop :3
Thank you, for watching.
Hij is hier van harte welkom in huis, en zelfs mijn broertje en mams
zijn weg van hem. Beter kan niet, haha.
xx.