ook ik ben voor het eerst op de Exoknaag geweest, maar niet alleen voor mijn gereserveerde ukje Noodle (Uit het laatste nestje van Chantal van Haags Hopje),
maar ook om lieve Boo (Ja, naam afgeleid van Keek-a-Boo) op te halen.
Misschien hadden jullie het in het Gezien op Marktplaats topic al gezien, maar dit vrouwtje (die nu ongeveer een jaar oud is) zat in een veeeels te klein kooitje, zonder loopwiel!
Namelijk deze:

Gelukkig kon Mirjam (Mirkku op het forum) haar uit de situatie in Leiden halen, en haar naar de Exo brengen.
Daar werd ik serieus spontaaan verliefd op d'r! Je zou denken dat ze agressief, of bang zou zijn, maar in tegendeel! Ze is hartstikke tam!
Toen we eindelijk thuis waren, na een lange reis, en ze eindelijk haar terrarium kon gaan verkennen, heeft ze dat ook echt de hele tijd gedaan!
En toen ze eindelijk haar loopwieltje had gevonden, heeft ze daar echt constant in gelopen! Nog nooit een hamstertje zó lang, zó fanatiek van een loopwieltje zien genieten haha. Tof!
Maargoed, ik zal stoppen met ratelen over hoe lief en leuk ze is. Heb nog niet veel foto's, want wilde haar niet overvallen natuurlijk. Aanschouw, Boo:
Nog eeeeventjes...

Haar nieuwe onderkomen.

En het loopwieltje bevalt haar het best!

Ps: Zoals je ziet heeft ze al goed gebruik gemaakt van haar zandbakje haha.