Ik moet weer een nieuw loopwiel hebben binnenkort, die die ik nu heb is toch echt te klein en bovendien kapot
Nu vroeg ik me af, waar kopen jullie een loopwiel? Want ik heb een intratuin in de buurt en daar verkopen ze alleen maar Flying Saucers en kleine Silent Spinners, die dus ook te klein zijn.
Dus, kopen jullie ze op intratuin, locale dierenwinkel of tweedehands ofzo? Want in het deel van Utrecht waar ik woon kan ik gewoon geen goede wielen vinden.
Zooplus, hamstert.nl of fretten.nl meestal. Ik vind het alleen heel jammer dat bij al die winkels de wieltjes die ik zoek eigenlijk zijn uitverkocht op het moment. Maargoed, misschien zoek je iets anders dan ik en heb jij er wel iets aan op het moment
Ik koop wel eens wat bij pets-dream, pets-place en inderdaad ook zooplus (alledrie online). In dierenwinkels hebben ze vaak als grootste maat volgens mij radjes met een diameter van ongeveer 20, bij webshops nog een maatje groter.
Ik zou persoonlijk kijken of je tweedehands een mooi loopwiel kan vinden. Ik heb mijn Wodent Wheel van 27 cm voor een tientje gekocht. Wel met 6,75 verzendkosten, maar ik heb meteen anderen tweedehandsspulletje bij de persoon gekocht. Online kun je ook prima loopwielen kopen, maar dan kom je vaak duur uit vind ik zelf.