Zij is bij mij sinds exoknaag Houten en komt van de Duitse fokker Melanie Wendt, die haar eigenlijk zelf wou houden als fokdame, omdat ze zo mooi van bouw is, prachtige vacht, mooie kleurtjes draagt en een heel aanhankelijk en open karakter heeft, maar ze had geen plaats meer, dus mocht ze meekomen naar mij en omdat ze al 6 maanden is heb ik haar direct gekoppelt.
Ze is een mooie fors gebouwde opal dame, erg actief en heel mensgericht, staat direct aan de schuifdeurtjes zodra ze je hoort en komt graag je hand opgeklommen dan, ze is redelijk dominant naar soortgenootjes, klein beetje territoriaal in haar terra, maar niet overdreven, uit zich enkel in wat zachte knabbeltjes, er zit geen greintje kwaad in, ik ben persoonlijk dol op haar heerlijke extravert karaktertje. Eén oortje van haar werd bij Melanie, door nieuwe dametjes, kapot gebeten helaas, gelukkig is dat mooi genezen. Hier is ze dan;

Haar partner is het mooie mannetje Roslagens Martin Beck, hij heeft de prachtige kleur Lilac Fawn, is anderhalf jaar oud en in prima gezondheid. Hij komt uit Zweden en heeft al verschillende nakomelingen bij Boy van Hamstery Le Soleil, omdat hij zo'n goede lijnen heeft wat betreft gezondheid, kleurtjes en karakter, mocht hij naar mij verhuizen. Hij heeft een heel erg lief en aanhankelijk karakter, niets te merken van territoriaal gedrag, komt graag aandacht vragen en je hand oplopen en is ontzettend lief voor zijn vrouwtjes, al doen ze nog zo lelijk tegen hem, hij zal niets doen en wacht geduldig af tot ze zelf naar hem toekomen en verwend zijn dametjes dan enorm door ze te wassen, tegen ze aan te liggen, echt een lieve schat

Kleurverwachtingen Martin x Blossom; opal. Kans op; blauw, lilac ro en do, lilac fawn, beige, donker beige.
Ze zitten nu 9 dagen samen, hopelijk mag er binnenkort een nestje van komen